Datasmurf Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Gocoo imponerte meg også. Lee scratch viste jeg var flink. Fremdeles morsom å se Datasjur småflørte Vet ikke om han *kom igjenom* Hadde et snev med håp på søndagen vi gutta,da Vaage var ikke å finne om morgnen,men han hadde reist hjem He he, større håp for Ulven. Synd for Knut som delte telt med ham da han dro med seg eksen til Berg inn i teltet Men vi får se hva sensommeren bringer, pus
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Eg og tek imot kilo i muskelform! No er det film og grandi ftw!
Snorre Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Huff, snart er sommeren over og studier begynner. Gruer meg litt igrunn, samtidig som jeg også gleder meg litt. Så har jeg bursdag også snart. :-D
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Huff, snart er sommeren over og studier begynner. Gruer meg litt igrunn, samtidig som jeg også gleder meg litt. Så har jeg bursdag også snart. :-D I feel that. (ikke det med bursdag da,min er1.april.)
Snorre Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hva for noe spennende skal du studere da Danielzu? Selv kom jeg inn på informasjonsvitenskap ved UiB. Samme som svogeren min gikk på, så der har jeg muligheter for litt eksperthjelp. ^^ Ellers skal det sies at datafag virker gøy. Blir jo en del om programmering, database og logikk så vidt jeg har forstått.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Engelsk på NTNU samme som....noen?
xersess Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Skal på konsert i dag med FFFFF og Selene *Skryteskryte* FFFFF? Lokalband, men dei er konge
hylo Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Ahhhh. Sweet. Fresh Ubuntu. Nå kan jeg forme nytt fandenskap. :evilashellcanbe:
Datasmurf Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Var uansett koselig å hilse på smurfen. Samme kan sies om Banjaluka og Pelin
Ferchie Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hva for noe spennende skal du studere da Danielzu? Selv kom jeg inn på informasjonsvitenskap ved UiB. Samme som svogeren min gikk på, så der har jeg muligheter for litt eksperthjelp. ^^ Ellers skal det sies at datafag virker gøy. Blir jo en del om programmering, database og logikk så vidt jeg har forstått. HW møte?
Datasmurf Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Det flotte med dette regnet er at jeg ikke orker å kjøre ut for å kjøpe sigaretter og cola
Demantios Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Ahhhh. Sweet. Fresh Ubuntu. Nå kan jeg forme nytt fandenskap. :evilashellcanbe: Fresh linux er alltid deilig. Gleder meg til hver gang jeg skal formatere
hylo Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Fresh linux er alltid deilig. Gleder meg til hver gang jeg skal formatereTilogmed "/" er formatert.
Pasient Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Nyinnstalert Vista. Og det er faen meg konge! (Tok riktignok 3 timer med tukling, banning og konfigurering for og få det til, men men) Alt er slik som det skal være, og systemet er lynkjapt, selv med alt av aero duppeditter og alt annet faenskap jeg kunne tenke meg og ha kjørende.
Demantios Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Nyinnstalert Vista. Og det er faen meg konge! (Tok riktignok 3 timer med tukling, banning og konfigurering for og få det til, men men) Alt er slik som det skal være, og systemet er lynkjapt, selv med alt av aero duppeditter og alt annet faenskap jeg kunne tenke meg og ha kjørende.
Anbefalte innlegg