Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Du er for gammel til å ikke vite og/å-regelen. Men jeg gir faen! Jeg kan kjøpe øl og sprit! I WIN!!!!
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Du er for gammel til å ikke vite og/å-regelen. Men jeg gir faen! Jeg kan kjøpe øl og sprit! I WIN!!!! I spose. :<
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 I spose. :< Driver du med i de sene timer da?
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 I spose. :< Driver du med i de sene timer da? Jeg kjeder meg. Skulle hatt noen å snakke med, men Chris (eller Vintermåne) har sovna eller ser film. Enn du?
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg kjeder meg. Skulle hatt noen å snakke med, men Chris (eller Vintermåne) har sovna eller ser film. Enn du? Sitter og prater med med nie i telefonen... og leker i photoshop...
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Tror jeg bare kræsjer. Jeg har ikke godt av jenter under 18. I alle fall ikke de i trang turndrakt : <
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Sitter og prater med med nie i telefonen... og leker i photoshop... Det er kult. Lekte en del før, men nå henger PC-en seg opp når jeg åpner Photoshop. Tror jeg bare kræsjer.Jeg har ikke godt av jenter under 18. I alle fall ikke de i trang turndrakt : < Der gjorde du meg nysgjerrig; fortell.
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Skulle hatt noen å snakke med Noe galt? Ja, men jeg veit ikke hva. Har stått på i snart to uker.
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Underpants, du er for liten og jeg er for trett. Bare se for deg ei slank 17 år gammel jente med pupper som akkurat passer i hånda di i en tettsittende turndrakt drive og tøye fremfor deg. *dø*
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Underpants, du er for liten og jeg er for trett.Bare se for deg ei slank 17 år gammel jente med pupper som akkurat passer i hånda di i en tettsittende turndrakt drive og tøye fremfor deg. *dø* Og du er deppa? Jeg ser ikke logikken.
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ja, men jeg veit ikke hva. Har stått på i snart to uker. Samme som meg det... Men jeg hva det er som feiler meg
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Herlige Starobrno Sannsynligvis det eneste lyse ølet jeg liker. Underpants, det er ikke pga. hu jeg er deppa. Bare at hu ikke hjelper, hu er en fristerske, en jeg absolutt aldri kan få, hu er 5 år yngre enn meg og ser på meg som den litt creepy broren til ei gammel venninne som har alt for mange bilder av henne full, og som absolutt ikke forstår sorgene mine, og prøver å bortforklare alt jeg sier. Endret 13. april 2008 av Datasmurf
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Blandt annet... Sånt er kjipt, og deppetråden er stengt.
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Sånt er kjipt, og deppetråden er stengt. Prater endel med blandt annet nie og slik... Og jeg legger ikke hele livet inn på forumet... Selv om jeg kan bruke gjestebruker...
Underpants Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Sånt er kjipt, og deppetråden er stengt. Prater endel med blandt annet nie og slik... Og jeg legger ikke hele livet inn på forumet... Selv om jeg kan bruke gjestebruker... Har aldri skrevet der utenom gjest fordi jeg har for mange jeg kjenner i virkeligheten på forumet. Snakker en del med Chris, og snakka en stund med en venninne, men så begynte vi å krangle og hun brukte alt jeg hadde sagt mot meg.
Anbefalte innlegg