j-- Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er.
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Kniver, dolker, sverd, kårder, sabler ... Alt slik er elsk chokke, nei. Kun to offisers-sabler fra fordums tid, en spansk tyrefekter-kårde og muligens en tysk offisers-sabel knabba fra en tysk offiser under andre verdenskrig. Er bare usikker på hvor hen den er.
Kibs Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Også får man masse respekt av og skryte av de her inne Sikkert. Nei, de er skarpe, dust. Ha-ha-ha. Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er. Det er jo de små som er kule, da.
Eplekaka88 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 "HEI!!! KOM HEIM TIL MEG Å SE KNIVEN MIN DA!" Utrolig tøft...
Skarstard Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er. Å, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått bruk for lommekniven min.
Datasmurf Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 "HEI!!! KOM HEIM TIL MEG Å SE KNIVEN MIN DA!" Utrolig tøft... Jeg hadde blitt med jeg
Kibs Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Å, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått bruk for lommekniven min. Bedre enn saks, ikke sant? Og hvem går vel rundt med ei saks i lommen uansett? >.<
Campin Carl Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 "HEI!!! KOM HEIM TIL MEG Å SE KNIVEN MIN DA!" Utrolig tøft... Heller det enn "skarru værra me hjemm og sjå på varmepumpa mi?"
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg har en kniv. En tollekniv. Den henger under trappa, og det kommer den antagelig til å gjøre i lang tid. Vet dere hvorfor? Nettopp, helt riktig, fordi kniver ikke finnes interessant, samme hvor stor og tøff den er. enig med du... bortsett du blir litt imponert når macgyver lager abombe med kniv og såpe Endret 9. april 2008 av n4w
j-- Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Det at noe er interessant trenger ikke ha noe med hvor nyttig det er. Selv om det kan være praktisk å trekke ned i do etter seg er ikke det en innretning som jeg interesserer meg for, sett at den fungerer tilfredsstillende. Om en kniv fungerer til det kniven er tiltenkt, så er jeg fornøyd. Endret 9. april 2008 av clvn
Kibs Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Heller det enn "skarru værra me hjemm og sjå på varmepumpa mi?" Si at det er meningen at det der skal tolkes perverst.
frøken strøken Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hmmm får jeg gå å legge meg nå eller var det litt tidlig?
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Heller det enn "skarru værra me hjemm og sjå på varmepumpa mi?" Si at det er meningen at det der skal tolkes perverst. når det kommer fra han? JA!
Espen pai Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Og hvem går vel rundt med ei saks i lommen uansett? >.< En gang, og aldri mer!
Campin Carl Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Heller det enn "skarru værra me hjemm og sjå på varmepumpa mi?" Si at det er meningen at det der skal tolkes perverst. Du vet i disse miljøtider...
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hmmm får jeg gå å legge meg nå eller var det litt tidlig? bli her du
Eplekaka88 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 "HEI!!! KOM HEIM TIL MEG Å SE KNIVEN MIN DA!" Utrolig tøft... Jeg hadde blitt med jeg ^^ Har en smørkniv... KING SIZE!!
n4w Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Heller det enn "skarru værra me hjemm og sjå på varmepumpa mi?" Si at det er meningen at det der skal tolkes perverst. Du vet i disse miljøtider... den var bare ekkel
Anbefalte innlegg