Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 det er visdomstenner det er snakk om da... i ditt tilfelle vil de aldri komme opp! bare ligge nedi der og plage deg resten av livet
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 det er visdomstenner det er snakk om da... i ditt tilfelle vil de aldri komme opp! bare ligge nedi der og plage deg resten av livet hehe nei jeg har 3 stk som er halvveis gjennom nå og de kommer mer og mer for hver dag, det er bare den ene av de 3 spm gjør litt vondt når den skal gjennom
edge Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Elektronikk//Kabler og Ledninger er overaskende kjedelig.
Datasmurf Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er glad jeg ikke har blitt plaget med visdomstenner enda.
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Elektronikk//Kabler og Ledninger er overaskende kjedelig. der er jeg enig... foretrekker automasjon...
Demantios Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Elektronikk//Kabler og Ledninger er overaskende kjedelig. Kabeltrekking er gøy da
edge Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) der er jeg enig... foretrekker automasjon... Pneumatikk neste, her.. Gleder meg til hydraulikk - da skal jeg lage rambukk! Endret 21. februar 2008 av edge
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Gleder meg til hydraulikk - da skal jeg lage rambukk! det er morro ja... vi laget pls(tror jeg forkortelsen var) styrt samlebånd, men sensorer og stempler som dytter bort det røde og satte de blå tilbake til start
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Gleder meg til hydraulikk - da skal jeg lage rambukk! det er morro ja... vi laget pls(tror jeg forkortelsen var) styrt samlebånd, men sensorer og stempler som dytter bort det røde og satte de blå tilbake til start Pls er korrekt ja
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jøss! Imponerte meg selv nå... har ikke drevet med slik på 4 år nå... og fremdeles husker jeg det
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jøss! Imponerte meg selv nå... har ikke drevet med slik på 4 år nå... og fremdeles husker jeg det flink
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 flink her om dagen tror jeg at jeg faktisk forsto hvorfor motstanden blir mindre enn den minste motstanden når de er paralellkoblet... av og til er jeg helt utrolig
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 flink her om dagen tror jeg at jeg faktisk forsto hvorfor motstanden blir mindre enn den minste motstanden når de er paralellkoblet... av og til er jeg helt utrolig men alikevel er du telefonselger burde jo ha vært ingentinggjør
edge Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Vanskeligste vi skal gjøre er vel: "Sett kabel der - SEE, den beveger seg :o "
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 men alikevel er du telefonselger burde jo ha vært ingentinggjør telefonselger er kun midlertidig... har vært maskinførert også... men skal inn på skolebenken igjen til høsten, og faktisk starte en ingentinggjør utdannelse
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 men alikevel er du telefonselger burde jo ha vært ingentinggjør telefonselger er kun midlertidig... har vært maskinførert også... men skal inn på skolebenken igjen til høsten, og faktisk starte en ingentinggjør utdannelse jeg er synsk
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 jeg er synsk neida... du er bare en av de få som har klart og fange opp hvor inteligent jeg egentlig er... jeg er veldig flink til og vise den andre siden av meg, som ikke er så smart
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 jeg er synsk neida... du er bare en av de få som har klart og fange opp hvor inteligent jeg egentlig er... jeg er veldig flink til og vise den andre siden av meg, som ikke er så smart Jeg er smart da
Anbefalte innlegg