Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er visdomstenner det er snakk om da... i ditt tilfelle vil de aldri komme opp! bare ligge nedi der og plage deg resten av livet :p

hehe nei jeg har 3 stk som er halvveis gjennom nå og de kommer mer og mer for hver dag, det er bare den ene av de 3 spm gjør litt vondt når den skal gjennom

Skrevet (endret)
der er jeg enig... foretrekker automasjon... :love:

Pneumatikk neste, her..

Gleder meg til hydraulikk - da skal jeg lage rambukk!

Endret av edge
Skrevet

det er morro ja... vi laget pls(tror jeg forkortelsen var) styrt samlebånd, men sensorer og stempler som dytter bort det røde og satte de blå tilbake til start :)

Skrevet

det er morro ja... vi laget pls(tror jeg forkortelsen var) styrt samlebånd, men sensorer og stempler som dytter bort det røde og satte de blå tilbake til start :)

Pls er korrekt ja :)

Skrevet
flink :)

her om dagen tror jeg at jeg faktisk forsto hvorfor motstanden blir mindre enn den minste motstanden når de er paralellkoblet... av og til er jeg helt utrolig :D

Skrevet
flink :)

her om dagen tror jeg at jeg faktisk forsto hvorfor motstanden blir mindre enn den minste motstanden når de er paralellkoblet... av og til er jeg helt utrolig :D

men alikevel er du telefonselger :) burde jo ha vært ingentinggjør

Skrevet

telefonselger er kun midlertidig... har vært maskinførert også... men skal inn på skolebenken igjen til høsten, og faktisk starte en ingentinggjør utdannelse :)

Skrevet

telefonselger er kun midlertidig... har vært maskinførert også... men skal inn på skolebenken igjen til høsten, og faktisk starte en ingentinggjør utdannelse :)

jeg er synsk :new_woot:

Skrevet
jeg er synsk :new_woot:

neida... du er bare en av de få som har klart og fange opp hvor inteligent jeg egentlig er... jeg er veldig flink til og vise den andre siden av meg, som ikke er så smart :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...