Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åjo, og jeg må selvfølgelig ta det, og at jeg får skylde på meg selv når jeg blir syk fordi jeg ikke tar disse "supermidlene" som skal forbedre imunforsvar osv. :roll:

Du ber nevnte mor skjerpe seg og oppføre seg som et voksent individ, så går du fra samtalen.

siden det er eldre jenter her i tråden så skal jeg prøve og oppføre meg voksent!

Du er noen innlegg for sent til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjo, og jeg må selvfølgelig ta det, og at jeg får skylde på meg selv når jeg blir syk fordi jeg ikke tar disse "supermidlene" som skal forbedre imunforsvar osv. :roll:

Du ber nevnte mor skjerpe seg og oppføre seg som et voksent individ, så går du fra samtalen.

siden det er eldre jenter her i tråden så skal jeg prøve og oppføre meg voksent!

Du er noen innlegg for sent til det.

er aldri noe som heter for sent! alt kan rettes med noen vel talte ord!

Gjest Slettet+56132
Skrevet (endret)

Har dere hørt om gamle kjerringer som blir voldtatt? Du må bare passe deg du som er oppe i 90årene.

Endret av Slettet+56132
Skrevet

Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja.

Ligger på profilen.

what det var jo bikini bilder der og alt :O

Amatør. :p

Skrevet

Hva er alderen på folket her egentlig? Spørsmålet er til dere som bare sitter og leser også, ja.

stygt og spør jenter, men vi er også veldig nysgjerrige!

19 får dem som ikke har fått det med seg.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har dere hørt om gamle kjerringer som blir voldtatt? Du må bare passe deg du som er oppe i 90årene.

Hva faen da :no:

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Er det ikke helt fantastisk?

Skrevet

Ligger på profilen.

what det var jo bikini bilder der og alt :O

Amatør. :p

skulle lagra hele bloggen, jaja man lærer så lenge man lever!

Skrevet

jeg er 18 :hrm:

digg alder det, endelig gammel nok til og gjøre ting. viss du er heldig så har du ikke utviklet den tanke gangen, som gjør at du tenker over ting før du gjør dem!

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Tricell poster selvsagt et vinnerinnlegg.

Synd vi ikke har minus-knapp.

Det er bra at du ikke har privilegier som trengs for å rate mine innlegg negativt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...