Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Omg altså. Man vet man er tilbake på en skole drevet av NLM når man går ut for å røyke klokken 03:20 og man blir jaget inn igjen fordi klokken er over 01:00. Og får kjeft for å røyke 20 meter nord for askebegeret. It's kinda funny. ^^ NLM? Orker ikke en mililiter til med hostesaft nå ass. å joda, heeeer kommer flyet! *stappe skjea med hostesaft inn i munnen til Underpants*
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Omg altså. Man vet man er tilbake på en skole drevet av NLM når man går ut for å røyke klokken 03:20 og man blir jaget inn igjen fordi klokken er over 01:00. Og får kjeft for å røyke 20 meter nord for askebegeret. It's kinda funny. ^^ NLM? Norsk Luthersk Misjonssamband? Orker ikke en mililiter til med hostesaft nå ass. å joda, heeeer kommer flyet! *stappe skjea med hostesaft inn i munnen til Underpants* Du kan kalle meg Herman, eller Hermie Spermie. Det blir så nerd å bruke nickene. ^^ Endret 10. februar 2008 av Underpants
Nie Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) NLM? Norsk Luthersk Misjonsamband eller noe slikt. x) Underpants: How do you know? Man skal ikke vite slikt! o_O Åja, og btw. Kutt ned på unødvendig quoting, vær så snill? xD Jeg leser alt, jeg er for trett til å innse at jeg har lest det før. x) Endret 10. februar 2008 av Nie
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 NLM? Norsk Luthersk Misjonsamband eller noe slikt. x) Hvordan i h* kunne jeg vite det?
Nie Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Du skulle ikke visst det. Jeg var bare for trett til å skrive alt. x) Edit: Rask omformulering så riktig mening kom frem. x) Endret 10. februar 2008 av Nie
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hva skjer? Endret 10. februar 2008 av WheelMan
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 NLM? Norsk Luthersk Misjonsamband eller noe slikt. x) Underpants: How do you know? Man skal ikke vite slikt! o_O Jeg og dobbeltgjengeren min veit alt. Bare spør meg om noe. Hva skjer? Vi snakker om Norsk Luthersk Misjonssamband. ^^
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg og dobbeltgjengeren min veit alt. Bare spør meg om noe. Hvilke farger er det på underbuksa mi i dag?
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Underpants. Er du misjonærbarn? oO Nei! Jeg er ateist! Hvis det er noen som gjør meg kvalme så er det enkelte eksempler på hjernevaskede kristne.
edge Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hvilke farger er det på underbuksa mi i dag? Orange og turkis!
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg og dobbeltgjengeren min veit alt. Bare spør meg om noe. Hvilke farger er det på underbuksa mi i dag? Det veit dobbeltgjengeren min. ^^
Nie Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Nei! Jeg er ateist! Hvis det er noen som gjør meg kvalme så er det enkelte eksempler på hjernevaskede kristne. Misjonærbarn er slett ikke det samme som kristen, selv om misjonærbarn i de fleste tilfeller er kristne. Og slå fra deg tankegangen med at alle kristne er hjernevaskede først som sist. Stemmer ikke litt engang. =)
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Nei! Jeg er ateist! Hvis det er noen som gjør meg kvalme så er det enkelte eksempler på hjernevaskede kristne. Misjonærbarn er slett ikke det samme som kristen, selv om misjonærbarn i de fleste tilfeller er kristne. Og slå fra deg tankegangen med at alle kristne er hjernevaskede først som sist. Stemmer ikke litt engang. =) Jeg skrev ikke at alle kristne var hjernevaskede heller da. =P
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hvilke farger er det på underbuksa mi i dag? Orange og turkis! Halveis riktig, du får en sjangse til
Nie Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg skrev ikke at alle kristne var hjernevaskede heller da. =P Jeg bare nevner det, for det virker som om du mener ett overvelmende flertall, og det stemmer absolutt ikke, i alle fall ikke med mine erfaringer (som er noen hundre nå). Endret 10. februar 2008 av Nie
edge Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Halveis riktig, du får en sjangse til Turkis og sølv!
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Underpants. Er du misjonærbarn? oO Nei! Jeg er ateist! Hvis det er noen som gjør meg kvalme så er det enkelte eksempler på hjernevaskede kristne. Agreed, bare se på... Kent Hovind *spy*
Underpants Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hvilke farger er det på underbuksa mi i dag? Orange og turkis! Halveis riktig, du får en sjangse til Turkis og oransje? Unni: Selv om jeg tror det er svært få hjernevaskede kristne i Norge, så skal jeg ærlig si at det er det inntrykket jeg har fått av kristne i Amerika.
Sirslask Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Halveis riktig, du får en sjangse til Turkis og sølv! Gul og turkis
Anbefalte innlegg