Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet var der før jeg formaterte og, på det andre skjermkortet mitt, så hvis du har et magisk svar til hvordan jeg fikser problemet igjen, så hadde det vært greit.

Skrevet

Det har ikke noe med skjermen å gjøre, problemet har vært der med det andre skjermkortet og den monitoren jeg bruker nå, det er bare et eller annet finurlig jeg må gjøre for å få endret oppløsning.

Skrevet (endret)

XFX Radeon HD 5770 er det jeg har nå, hadde ATi Radeon 4850 før.

Vel, det funket før, og jeg måtte bare tullerere meg på innstillingene, men alle mulig innstillinger har jeg satt til 1920x1080, men den gidder ikke å endre seg. Har forresten monitoren som er koblet med en vga kabel, og tv som er koblet med HDMI kabel.

Endret av Romis
Skrevet

Nu skal æ ne å se Schindlers List eller litt Heroes. Film blirre uansætt.

Ånei, jeg er i dialekthumør i dag :ermm:

Sjå på Kellys heroes i staden.

Dæ blæi til to episoda a Heroes. Jævli dramatisk. Nu kom æ opp for å sjekk kosjn det gikk med nedlastningane. Wall-e er snart ferdig bare to dømrande prosænt ijænn.

Æ e ikkj rædd for dæ Adrian!

Skrevet

hmm. merkelig. Nå som jeg tenker over det så hadde jeg en skjerm før (bruker 2 nå), den kjørte 1920x1080 helt fint, når jeg koblet til den andre så ble det høyeste 1680x1050.

Skrevet

hmm. merkelig. Nå som jeg tenker over det så hadde jeg en skjerm før (bruker 2 nå), den kjørte 1920x1080 helt fint, når jeg koblet til den andre så ble det høyeste 1680x1050.

For noe tull, noen måte jeg kan force resolution på?

Skrevet (endret)

ja,  desktops & displays -> høyereklikk på den skjermen du vil "force" -> configure -> HDTV support -> add 1080p60 format to the display manager (NTSC)se om det virker :)

Endret av Slurpee
Skrevet

ja,  desktops & displays -> høyereklikk på den skjermen du vil "force" -> configure -> HDTV support -> add 1080p60 format to the display manager (NTSC)se om det virker :)

Det går kun an på tv'en, og det gjør ingen forskjell på resolution, det fungerer ikke på vanlige skjermen, fordi det er en vga kabel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...