Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, alltid like digg å våkne noen minutter før skyssen drar.

Skal jeg gidde skole i dag og stresse som en helt i 2 minutt og kanskje rekke skyssen, eller bare slacke her med dere?

Skrevet
god morgen alle sammen ^^

mornings^^ ser ut til at du har funnet et tilholdssted mens du er på jobb du også ja :)

hehe, jepp. ser sånn ut. det er jo så masse koselige folk her.. :p

Skrevet (endret)
morgen alle sammen.

Jeg sitter her plutselig med en .vro fil, som skal konverteres til ett format som er mulig å lese... noen idéer? :)

DVD Video Recording Format streaming video file. An associated .IFO file contains the various scene and timing information. This is different from a .VOB file where that information is included in the file. Several manufacturers use .VRO/.IFO files. This is a new specification for real-time recording on DVD discs.

Kan lese den med powerDVD ihvertfall

Endret av PepsiCo
Skrevet

God morgen! I dag så holdt dem eldre meg hjemme fra skolen for jeg var så dårlig selvom jeg ville dra! :wee:

Deilig å være hjemme i dag, men hosten er så sykt irriterende. Jeg får meg ikke et avslappet øyeblikk. :thumbdown:

Skrevet

Takker :) Men har du noen forslag til hvilket program jeg bruker, for å få encodet filene? Største problemet er ikke at man ikke får lest de, men de skal inn i Windows MovieMaker *grøss*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...