Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Urg.. Jeg har lyst på saftis.

Skrevet

Men for å faktisk kommentere spørsmålet ditt så tjener så jeg klarer meg, men jeg kunne godt tenkt meg litt mer, hehe.. Har ikke jobber her så lenge, blir nok bedre etterhvert..

Skrevet

Da foreslår jeg at du starter med en gang. Etter hvaj eg har skjønt gir pengebesparende idéer lønnsøkning - du må legge frem som et forslag at vi vil ha billigere mobilt bredbånd :p

Skrevet (endret)

Det har du rett i, jobb er jobb uansett hva :) Men mye merkelige opplevelser når du sitter 8 timer om dagen i telefonen med over 100 forskjellige personer, hehe..

Endret av Aalton
Skrevet

Jeg er veldig stolt av meg selv i dag :D Sto opp halv ni, dro på kaninhopping og var der til ca halv 3. Da jeg kom hjem rensa jeg alle kaninburene, rakte opp masse høy og flytta det buret vi ikke bruker lenger inn i en innhegning. Endelig ferdig :D

Skrevet
Jeg er veldig stolt av meg selv i dag :D Sto opp halv ni, dro på kaninhopping og var der til ca halv 3. Da jeg kom hjem rensa jeg alle kaninburene, rakte opp masse høy og flytta det buret vi ikke bruker lenger inn i en innhegning. Endelig ferdig :D

Du er kjempeflink og jeg er stolt av deg! :)

Skrevet

Har jo ikke så mange spennde historier på lager altså, men det er utrolig hvor vanskelige noen kan være. Hadde jo en kunde som skulle kreve meg personlig for taptarbeidsinntekt når hun snakket med meg på telefonen i 30 minnutter for at hun hadde mobilproblemer.. hehe!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...