Redak Tøren Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Fatter ikke dette. Stilte all grafikk til minimum, og selv da hakker det så pass mye at det er svært irriterende. Leste et sted at spillet krever hele 2,8 Ghz CPU. Stemmer dette? Mine specs: CPU: AMD Athlon 64+ 2,21 Ghz 3700+ RAM: Kingston 2 GB PC 3200 GPU: MSI GeForce 8600GTS 256MB GDDR3 Spillet kjører CPU i 100 %, selv i menyen. Kan andre programmer forårsake NFS til å gjøre dette, eks. AVG antivirus eller spyware? Jeg har merket dette på enkelte andre spill og programmer også, men ikke så ille.
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Fatter ikke dette. Stilte all grafikk til minimum, og selv da hakker det så pass mye at det er svært irriterende. Leste et sted at spillet krever hele 2,8 Ghz CPU. Stemmer dette? Mine specs: CPU: AMD Athlon 64+ 2,21 Ghz 3700+ RAM: Kingston 2 GB PC 3200 GPU: MSI GeForce 8600GTS 256MB GDDR3 Spillet kjører CPU i 100 %, selv i menyen. Kan andre programmer forårsake NFS til å gjøre dette, eks. AVG antivirus eller spyware? Jeg har merket dette på enkelte andre spill og programmer også, men ikke så ille. Om du kjører CPU 100% så sier det seg jo selv at det er på tide med ny prossesor for det er jo selvsagt dette som gjør det. ja du kan vell avslutte programmer som tar om minne, eventuelt laste ned ram booster som tar vekk di "unødvendige" programmer
Redak Tøren Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Det er Need For Speed selv som trekker 100 %.
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Det er Need For Speed selv som trekker 100 %. Hva mener du med det?? det er NFS som bruker 100% CPU?? om det er det, så er det fordi du har for dårlig prossesor..
Redak Tøren Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Herre min hatt SniKaZ. Kom med noe konstruktivt heller.
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Herre min hatt SniKaZ. Kom med noe konstruktivt heller. Ja greit. du kan ta å overklokke PC-en din da vill den jobbe mye bedre også i spill. Du kan også laste ned diverse CPU. ram savere som kutter ut det som bruker CPU, ram osv som gjør at di programene du ikke har bruk for blir automatisk lukket og blir startet igjen om du trenger det
Bata Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 PFff! Kan da vel trekk 100% selv om prosessoren er MER enn kraftig nok?
Redak Tøren Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Ja greit. du kan ta å overklokke PC-en din da vill den jobbe mye bedre også i spill.Du kan også laste ned diverse CPU. ram savere som kutter ut det som bruker CPU, ram osv som gjør at di programene du ikke har bruk for blir automatisk lukket og blir startet igjen om du trenger det Du! Jeg er ikke ute etter basisinformasjon. Spar morsomhetene dine til en annen gang. ______________ Ser noe annet rart. Hvis jeg starter Paint Shop Pro 11, så bruker PSP-prosessen 100 %. Men hvis jeg trykker 'åpne' for et bilde, så går prosessorbruken ned igjen. Har jeg noe ondsinnet på disken min? Har scannet med Windows Defender, AVG Spyware, AVG Antivirus og NOD 32, men ingenting avdekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå