Larsen1234 Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Jeg har spilt hidden and dangerous 2 sabre squadron helt siden det kom ut (spiller det fortsatt) jeg klarer ikke slutte å spille det:P Jeg syns konseptet er så jævla fett.. har prøvd en del andre "styr soldata dine sjøl spill" men det blir liksom ikke det samme! Er det noen som vet om det kommer en 3er? Og er det i det hele tatt noen her som er hypp på det? Akkurat hadde jeg vært fornøyd bare de lagde en ny expansion pack med flere uniformer og missions, bare det hadde holdt faktisk... trenger ikke en gang fornye grafikken heller, men hadde vært fett med ny fysikk og bugfixes da! HIDDEN FTW!!
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Har hatt mye moro med H&D spillene selv. Har faktisk ikke spilt Sabre Squadron expansionen til H&D2. Har ikke hørt noe om noen oppfølger i alle fall. Det er Illusion Softworks som har laget spillene, og de er vel opptatt med andre spill for øyeblikket - Mafia 2, Enemy in Sight og Chameleon. Så jeg ville ikke akkurat forvente noen 3'er med det første i alle fall.
Moderat Bruker Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Det maa jeg si.... satt akkurat aa funderte paa det samme. H&D var det foerste skikkelige spillet som guidet meg inn i denne fantastiske unnerholdningssjangeren. Skal snart fyre opp enern i vista for litt nostalgiske opplevelser
Mazeking Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Spilte mye Hidden and Dangerous 1. Mener det var helt sinnsykt med kontrollere på 2'ern o forhold til 1'ern så jeg tror jeg ga opp den før jeg kom i gang. Var vel en ikke helt lovlig versjon jeg testet på den tiden. Hvordan blir HD3 i forhold til 1'ern og 2'ern`?
Larsen1234 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Heh, kontrollene var litt drit i starten husker jeg ja.. men var bare å fikse opp kontrollene til setup 2.. eller bare fikse dem opp sånn man ville selv. Hvis en treer hadde kommet, hadde det fortsatt vært fett hvis det var så vanskelig at man MÅTTE planlegge for å starte et angrep og at man ikke kunne bare storme ut med guns blazing. Da tar mapsa litt lenger tid å gå igjennom. De må også ta med coop for det var bare jæævlig fett på SSquadron;)
Moderat Bruker Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 2ern krevde absolutt litt tilvenningstid. Men naar man foerst kom i gang syns jeg det var en helt uslaaelig opplevelse. dessverre solgte vel ikke 2ern spesielt bra mener jeg aa huske - saa det kan vel vaere litt tvilsomt om 3ern noen gang kommer...
ttt Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå