Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det var da svært hvor det bombarderte med innlegg her nå da :p

 

Men siden "my frienzzzz" ikke fungerer så får jeg vel ta den samme gamle regla?

 

Hei, jeg har alltid hatt lyst til å spille en paladin, men det har vært så vanskelig å levle den opp. Jeg har prøvd flere ganger, men jeg klarer bare ikke komme meg opp til 70. Det er bare helt umulig. Derfor ville jeg blitt veldig glad hvis du hadde valgt meg, så jeg endelig kunne føle hvordan det er å spille paladin :)

 

 

 

 

 

 

:roll:

Lenke til kommentar

Nei Nesmosis, men det virker ikke som om at man har så kjempe lyst til å spille på den om man ikke en gang orker å spille opp til 70 selv.. Jeg vil ha en som vil ta godt vare på'n og spille han videre oppover, har ikke hjerte til å se han bli forlatt og ubrukt :(

 

Har lest noen meget overbevisende PMs nå, sååå jeg nærmer meg en konklusjon sakte men sikkert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja dette var gøy. Blir jo nesten som en slags konkuranse. :)

 

Driver selv å lvl-er en paladin for tiden så dette passet bra. (Har en shaman, rogue og druid (+hunter 65) fra før så å starte på 70 hadde vært kjekt)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Hei Futtlur.

 

Kunne gjerne tenke meg en WoW account, så jeg kunne spilt sammen med kompisene mine. Er en dreven mmo spiller, men har kun gått i asiatiske mmorpgs. (Flyff, SilkRoad, Rose Online).

 

Har spilt i flere år, men har blitt litt lei denne asia-stilen. (Asiatiske chars med store merklige sverd). :)

 

Jeg tror world of warcraft kan bli morsomt. Og jeg liker å sette meg inn i nye ting. (<3 tutorials).

 

Er 18år gammel, og bor ved sjøkanten på sørlandet hvis det betyr noe. Uansett håper jeg du finner seriøs person. For jeg husker godt jeg gav bort min Silkroad account til en person jeg trodde ville ha glede av den. Men han var bare inne og tok mitt kjære eq.

 

Så jeg lærte noe av det ;).

 

EDIT: Ah, må sende søknad i PM ja. Kan vel forsøke det da. :)

Endret av tAno16
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Blir vel utpå kvelden en gang, så går vi sammen og kårer to "vinnere" :)

Da kommer det til å bli mange søknader. Spesielt nå når alle kommer hjem fra skolen. :p

 

Får håpe dere finner noen ærlige flinke folk som kan føre karakterene videre, og ikke bare noen som er flinke til å skrive en lang trist historie.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...