Gå til innhold

[LØST][LOTRO]Verden/ server spørsmål. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er jeg mektig forbanna her jeg sitter, kjøpte meg LOTRO igår da. Installerte og spilte litt, joda det virka greit.

Skulle starte det for andre gang i dag, men fant f*** ikke ut hvordan.. Tok 5 frustrerende minutter å finne launcheren.

Så til mitt andre problem, jeg valgte [DE] Maiar verdenen/serveren fordi jeg synes det navnet var kult. Men... betyr DE at den er tysk? Kommer det bare til å være 4-5 andre mennesker innpå der, som alle snakker tysk?

Det står at man MÅ velge samme server/verden som sist, og at man ikke kan bytte.. Men hva skjer om jeg velger en av de andre, eller vil bytte?

Har ikke lyst å begynne heelt på nytt, selv om jeg bare er level 5-6-7 ellerno. Argh.

Endret av AlltidRett
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herrejesus og gud..Er bare å velge en annen server, problemet er løst!

Jasså, om man ikke er datanerd så skal man helst legge seg ned og dø?

Takk for (det dårlige) svaret. Bind får du kjøpt hos din lokale daglivareforretning :)

Skrevet

Jaja, det er jo greit nok. Var bare litt irritert for at dem ikke kunne forklart det litt bedre i manualen. Alt toppa seg med 201 error, men fikk fiksa det og.

Måtte jo lage ny person også, men det går bra siden jeg ikke var komt langt uansett. Så nå ser alt greit ut, bortsett fra at jeg må velge nytt navn også.. Like vanskelig hver gang ><

Skrevet
Måtte jo lage ny person også, men det går bra siden jeg ikke var komt langt uansett. Så nå ser alt greit ut, bortsett fra at jeg må velge nytt navn også.. Like vanskelig hver gang ><

du kan ha det samme navnet siden det er en annen server

Skrevet (endret)

DE = deutschland (Tyskland)

Hold deg til EN (english) servere, charactere er låst til en (1) server. Så noe reklame om noe premium account greier eller noe slikt hvor du får muligheten til å flytte characteren din. Dette er sikkert noe du må betale ekstra for.

Du kan fint lage flere forskjellige characterer på forskjellige servere, men det er noen fordeler med å holde seg til en. Bl.a at du kan sende utstyr og slikt i mellom characterene dine.

Endret av Crowly
Skrevet
Du kan fint lage flere forskjellige characterer på forskjellige servere, men det er noen fordeler med å holde seg til en. Bl.a at du kan sende utstyr og slikt i mellom characterene dine.

Der lærte jeg noe nytt og nyttig!

Starta opp på snowbourne med en dwarf guardian, angrer litt på at jeg ikke valgte laurelin.. men kan vel ta og bytte når jeg er blitt litt flinkere i spillet tenker jeg.

Skrevet

Spiller på den selv, kan ikke se at det skulle være noen forskjell på hvilken server man spiller på, med unntak av venner og slikt. Navnet på serveren har vel minimalt å si for spillopplevelsen ?

Skrevet
Spiller på den selv, kan ikke se at det skulle være noen forskjell på hvilken server man spiller på, med unntak av venner og slikt. Navnet på serveren har vel minimalt å si for spillopplevelsen ?

Laurelin er jo RP server, og det sies at folk som spiller på disse ofte er mer seriøse og sånn så.. vi får se. Trives greit på snowbourne enda så

Skrevet

Vil selvfølgelig være forskjell på en RP server og vanlig. Har aldri spilt på en RP server, men regner med at "regler" for oppførsel og slik er noe strengere da det er forventet at du skal være "in character" til en hver tid (eller bruke ooc kanalen). Leste også på Lotro forumet at å bare invitere noen til ett fellowship uten å spørre først, ikke er noe særlig populært, for å nevne det ene eksempelet jeg har fått med meg ;)

Skrevet

RP serveren er klart best! Der kommer du inna alle toskene som ikke klarer å oppføre seg... Du slipper også å se navn som "Motherfucker" og andre useriøse navn som bare en 10åring ler av.Du får også en chat som går an å lese uten at det i hver 5.melding inneholder forkortelser som: OMFG, ROFL, LOL, n00b, noobcake ++ mange flere

-regner med at "regler" for oppførsel og slik er noe strengere da det er forventet at du skal være "in character" til en hver tid (eller bruke ooc kanalen).

-Leste også på Lotro forumet at å bare invitere noen til ett fellowship uten å spørre først, ikke er noe særlig populært, for å nevne det ene eksempelet jeg har fått med meg ;)

Det er ikke nødvendig å være "in character" hele tiden. De flerste er faktisk ikke det. De flerste er såkalt light-RP spillere.. som betyr at de snakker litt RP en sjelden gang i ny og ne.

Det er ingen som blir sur om du inviterer de til fellowship uten grunn, men det blir jo jævlig irriterende å få invites til fellowship du ikke vet noe om hele tiden. Burde jo vere ganske logisk at du snakker med noen før du inviterer de til en gruppe de ikke vet noe om dalamer.gif

Skrevet

Høres bra ut. Jeg er jo helt fersk, så har tenkt på å flytte characteren min over til laurelin etterhvert som jeg får taket på ting. Vil bare ikke være helt "noob" der, føler liksom at det blir litt teit :p

Men så var det dette med navn da, vet det er strenge krav til navn på den serveren, og jeg kalte fyren min for "Azogsbane"

Jeg er ganske skeptisk til om det navnet er bra nok, hva tror dere?

Skrevet (endret)

Dersom du er Dwarf tror jeg de er litt skeptisk... men det går jo an å prøve, så spør du de selv, om det navnet er godkjent

Endret av Sniken_123
  • 4 uker senere...
Skrevet
morroklumpen.

Nah. Spørs hva det er snakk om, å bli forbigått fordi man tar en pause i spillinga er f.eks. IKKE morro xD

du kan sikkert joine kinshipet mitt... amath ennin.

tell meg (gvethir) ingame så kan jeg få noen av offiserene invitere deg.

Skrevet
morroklumpen.

Nah. Spørs hva det er snakk om, å bli forbigått fordi man tar en pause i spillinga er f.eks. IKKE morro xD

du kan sikkert joine kinshipet mitt... amath ennin.

tell meg (gvethir) ingame så kan jeg få noen av offiserene invitere deg.

Ble med i gamle kin, men vi (meg og vennene mine) lurer på å melde oss ut siden ledern vår har slutta og greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...