Gå til innhold

BK- studio portretter av Mone (v2)


Anbefalte innlegg

Auga er veldig skarpe og fine no, men leppene ser tørre og nesten sprekte ut. Hadde vurdert å gått over dei lett, lett med eit klonestempel på laaav opacity. I tillegg ser augnebryna ut som.. Ja, ikkje augnebryn i alle fall, minnar meir om bomull, og det er spor etter blur/klonestempel på kinnet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det siste bildet ble utrolig fint, har ikke mye erfaring med redigering selv, men poenget med redigering av bilder er vel at de skal bli fine å se på så ;)

 

Er fortsatt tidlig i lærefasen selv, så kjekkt å ha et såppasst bra og saklig forum å lese på, selv om noen må kommentere alt annet enn det som blir spurt om.

 

Synes du har gjort en bra jobb i alle fall

 

 

-Kenneth

Lenke til kommentar

Synes bilde 1 var finest, og da kanskje siste oppskarpede versjon her. Når det gjelder bilde 2, synes jeg det ser mest kunstig ut - og da tenker jeg spesielt på øynene ettersom de virker veldig oppskarpet og behandlet og har i tillegg en mer lilla-aktig tone enn hun har på bilde 1 og 2. Jeg er ikke glad i overnappede / malte øyebryn, ei heller piercinger - men det har ikke noe med bildet å gjøre. Bilde 3 hadde med en del unødvendig som bilde 1 er foruten.

Synes det virker som du er stilen tro. Det er ikke akkurat min sjanger, men det ser for meg ut som du har gjort et godt arbeid. Jenta var forøvrig veldig søt og virker å være en bra modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...