fantegutt Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hvordan kan jeg legge til så man må komme seg forbi et scriptcheck føre man kommer til "hoveddelen" ja jeg har script check scriptet, vil at det skal bli inklutert la oss si 1 gang vært 15 min.
Ernie Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 scriptcheck? Hva er det, og hvis du har et slikt script fra før, hvorfor poster du det ikke så vi får se hva det er snakk om?
fantegutt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 http://pastebin.com/m76575acc sånn så man må taste en kode liksom, før man kommer til hoveddelen
The_Lozer Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Er ikke helt sikker på hva du mener, men kan det være noe sånt? http://www.codewalkers.com/c/a/Miscellaneo...PTCHA-with-PHP/
fantegutt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 (endret) exactly, takk takk <3 ;D skal lese igjennom og se om jeg kommer noe lengere Endret 9. desember 2007 av fantegutt
fantegutt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 fikk det ikke til jeg, da jeg ikke er så veldig god i engelsk. engelsken i den tutorialen blei litt for vannskelig for meg dessverre
Drømmemannen Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Men det er vel ikke noe poeng å putte på en slik hvert 15. minutt? Poenget med de er vanligvis å skille mennesker fra andre klienter ved skjemautfylling og posting. Du vil jo f.eks. at søkemotorer skal ha tilgang til nettsiden din.
fantegutt Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Det skal være på et spill, slik så spillere må gå igjennom denne ex vært 15 minutt, så det ikke blir alt for lett og jukse seg til rank %
fantegutt Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 ja hvordan det? har da ikke spurt om noen kan kode det til meg, ja jeg leser faktisk endel for å prøve å lære php. å akkurat dette er da ikke noe som kan brukes bare til mafia spill, men ja er det jeg skal bruke det til
Kagee Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 (endret) For å få det til å komme hvert 15 min, lagrer du f.eks en SESSION-variablel som inneholder klokka for når brukeren siste klare capcha-gokjenningen, og når denne er +15 min, sender du alltit bruker til capcha-scriptet. En fornuftig mafiakoder som leter på egenhånd. Endret 10. desember 2007 av Kagee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå