Gå til innhold

løgne fargar i cs

MeG^

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har fått eit nytt skjrmkort: ASUS gForce 2 Pro 64DDR.

men eg har eit problem. etter å ha spillt litt i cs kommer d masse løgne fargar. Flekkar her og der.

i quake funke d heilt fint, og eg har formatert og installert mange ganger

ka e gale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk slike "regnbue" klatter her og der på CS v1.3, når jeg overklokket mitt Matrox G400 over 115% (ingen ekstra kjøling). Stilte kortet ned til 113% og det funker slik omtrent ok.

Ellers så funker ikke gamle turbo_gl. Regner med at du har de siste driverne, ellers så bør du fikse det.

Skrevet

Sikkert for varmt til skjermkortet ditt.. Prøv å kjør uten kabinettet, eller set in en ekstra vifte.. Også test om du har rett spenning på skjermkortet, om du har klokket bussen.

Hvilket system spesifikkasjon har du?

Skrevet

Abit KT7-RAID

Duron 600@848

256 noname sd-ram

ASUS gForce 2 PRO 64DDR

lankort 10/100

lydkort 1024 live

cdrom+++

250w strømforsyning

Skrevet

Quote:

On 2001-09-27 21:49, MeG^ skrev:

Abit KT7-RAID

Duron 600@848

256 noname sd-ram

ASUS gForce 2 PRO 64DDR

lankort 10/100

lydkort 1024 live

cdrom+++

250w strømforsyning

Kjører du openGL?

Kan være greit å prøve. Men husk 1 ting.... Det er tross alt et ASUS kort du har :smile:

Skrevet

ja eg kjøre OpenGL. det gjør eg i alle spill, men d e bare i CS det flippe, utenom at maskinen fryse dah(i spill)

Skrevet

Open_GL er tingen i CS!

Ser ut som du har en liten strømforsyning der.. Også når du overklokker, så vil strømforstyrken kunne øke i AGP socketen. Skjermkort er ømtåelig for økt strømstyrke utover hva den er laget for.

Nå er det sikkert mange som vet mer enn meg om dette, men du kunne prøve å klokke prossesoren litt ned, for å se om det vil hjelpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...