Clappy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har netopp starta med wow, og bestemte meg for å levle en Tauren Druid. Jeg har et par spørsmål angåend dette: - Hvor kan jeg lære å bli en sånn bjørn? Og hvordan lvl må man være i for å lære det? - Hva burde jeg satse mest på? Klær og "rustninger" med mye armor eller skal jeg satse på agility og stamina og slikt? - Hvilke klasser er Druid gode mot i duel? det vil altså si hvilke klasser druid let kan ta OSV På forhånd takk Ps. sorry for litt dumme spørsmål, men jeg har som sagt, nettopp starta:D Endret 8. desember 2007 av RanaSkater
Poor Leno Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Du får et quest i lvl 10. Gjør questet, og du får bjørneform. Sats på Strength, Stamina, Agility i første rekke!
Clappy Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Ok, takk for svar. men en ting tel, hva burde jeg bruke Talent pointsen mine på? hadde vært fin hvis noen hadde gidda å laget en liten guide:D På forhånd takk Og hvilke våpen kan druid bruke?? hvordan våpen er best og bruke??
John Keats Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Ok, takk for svar. men en ting tel, hva burde jeg bruke Talent pointsen mine på? hadde vært fin hvis noen hadde gidda å laget en liten guide:D På forhånd takk Og hvilke våpen kan druid bruke?? hvordan våpen er best og bruke?? Staver, slegger og kniver.. Du bruker det våpenet som gir det best stats ( mest attack power og crit ) siden skaden ikke har noe å si når du er bjørn / katte / whatever
Poor Leno Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Du kommer nok i hovedsak til å bruke Staff's som Druid. Etter lvl 58-60 vil du få staff's med mye +AP! Når man snakker om talents er det etter min mening mest hendig å specce fullt i Feral.
Skumtroll Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg ville startet med å specce fullt ut på feral om jeg var deg. Det er den beste speccen til å levle med. I level 60+ burde du specce så du får OoC (Omen of Clarity), som koster 11 points i restoration. OoC er et heftig triks som hjelper deg mye i høy level, men du trenger det rett og slett ikke nå i begynnelsen. Gearet dit burde ha mye Stamina / Agility / Strength / Armor og noe intellect (Du trenger alltid litt mana). Er litt trøtt når jeg sitter og skriver nå, så er vel noe ejg burde ha sagt som jeg ikke husker i farten... Uansett, lykke til med druiden! Skulle du trenge noe hjelp så hjelper jeg deg gjerne! Edit: Legger til talentbuilden min http://eu.wowarmory.com/character-talents....t&n=Quinchy Her ser du talentbuilden min, dette er en veldig bra specc for PvP (Utenom det ene poenget for mere armor). Du burde kjøre noe lignende denne speccen og starte med å fylle ut "feraldelen" og deretter gå på "restorationdelen" Endret 9. desember 2007 av Gautegutten
MrLee Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Forøvrig. Druid er forbanna dritt å spille helt til du får Cat form. Så stå på til level 20 selv om det er kjedelig og treigt!
storken Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 (endret) Slik speccer du: Feral treet: Ferocity - rank 5/5 Feral Instinct - rank 3/3 (du MÅ ha bedre stealth, fordi jeg sier det , hjelper deg med opener og alt) Brutal Impact - rank 2/2 Etter det, resto treet: Furor - rank 5/5 (greit å ha 40 energy med en gang etter at du har gått inn i cat form, kjipt å vente på energy) Naturalist - rank 5/5 (10% skade er mye) Omen of Clarity - rank 1/1 (null rage, energy eller mana cost på neste spell, er diggbart, proccer ofte) Så fortsetter vi med et poeng i balance: Nature's Grasp - rank 1/1 (hvis du for eksempel skal figte 2 mobs aktiverer du den og går bort ifra den mobben som blir roota mens du dreper den andre) Så er det fullt ut feral: Feral Swiftness - rank 2/2 Feral Charge - rank 1/1 Sharpened Claws - rank 3/3 Shredding Attacks - rank 2/2 Thick Hide - rank 3/3 (nå gjør den seg gjeldene med 400% armor) Predatory Strikes - rank 3/3 Primal Fury - rank 2/2 Savage Fury - rank 2/2 Faerie Fire (Feral) - rank 1/1 Heart of the Wild - rank 5/5 Leader of the Pack - rank 1/1 Improved Leader of the Pack - rank 2/2 Survival of the Fittest - rank 3/3 Mangle - rank 1/1 Primal Tenacity - rank 3/3 Predatory Instincts - rank 5/5 Beste levlespeccen IMO Stats du skal tenke på er: agi, agi, agi, agi, str, +ap, sta, int, spi Hvorfor så mye agi spør du? Fordi agi høyner AP'en din i cat form, høyner armoren i bearform og høyner dodge og crit i bear og cat. Ingenting er så bra som agi for en feral druid. I levleprosessen. På lvl 70 endrer det seg. Lykke til med levlinga, og; start på darksorrow så kan jeg booste deg avogtil om jeg har lite å gjøre Ett tips til: Start horde. Endret 9. desember 2007 av storken
Clappy Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk for alle tips og guides:D
ObscureScience Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 http://druid.wikispaces.com/Feral_Leveling
M@R7!N Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Med den talentinvestmenten må du vente til lvl 60 før du får Mangle, så ville respecca til mange på 50
PSV Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Slik speccer du: Feral treet: Ferocity - rank 5/5 Feral Instinct - rank 3/3 (du MÅ ha bedre stealth, fordi jeg sier det , hjelper deg med opener og alt) Brutal Impact - rank 2/2 Etter det, resto treet: Furor - rank 5/5 (greit å ha 40 energy med en gang etter at du har gått inn i cat form, kjipt å vente på energy) Naturalist - rank 5/5 (10% skade er mye) Omen of Clarity - rank 1/1 (null rage, energy eller mana cost på neste spell, er diggbart, proccer ofte) Så fortsetter vi med et poeng i balance: Nature's Grasp - rank 1/1 (hvis du for eksempel skal figte 2 mobs aktiverer du den og går bort ifra den mobben som blir roota mens du dreper den andre) Så er det fullt ut feral: Feral Swiftness - rank 2/2 Feral Charge - rank 1/1 Sharpened Claws - rank 3/3 Shredding Attacks - rank 2/2 Thick Hide - rank 3/3 (nå gjør den seg gjeldene med 400% armor) Predatory Strikes - rank 3/3 Primal Fury - rank 2/2 Savage Fury - rank 2/2 Faerie Fire (Feral) - rank 1/1 Heart of the Wild - rank 5/5 Leader of the Pack - rank 1/1 Improved Leader of the Pack - rank 2/2 Survival of the Fittest - rank 3/3 Mangle - rank 1/1 Primal Tenacity - rank 3/3 Predatory Instincts - rank 5/5 Beste levlespeccen IMO Stats du skal tenke på er: agi, agi, agi, agi, str, +ap, sta, int, spi Hvorfor så mye agi spør du? Fordi agi høyner AP'en din i cat form, høyner armoren i bearform og høyner dodge og crit i bear og cat. Ingenting er så bra som agi for en feral druid. I levleprosessen. På lvl 70 endrer det seg. Lykke til med levlinga, og; start på darksorrow så kan jeg booste deg avogtil om jeg har lite å gjøre Ett tips til: Start horde. Hvorfor du skal specce Feral FØR Resto er for meg en gåte.
storken Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Slik speccer du: Feral treet: Ferocity - rank 5/5 Feral Instinct - rank 3/3 (du MÅ ha bedre stealth, fordi jeg sier det , hjelper deg med opener og alt) Brutal Impact - rank 2/2 Etter det, resto treet: Furor - rank 5/5 (greit å ha 40 energy med en gang etter at du har gått inn i cat form, kjipt å vente på energy) Naturalist - rank 5/5 (10% skade er mye) Omen of Clarity - rank 1/1 (null rage, energy eller mana cost på neste spell, er diggbart, proccer ofte) Så fortsetter vi med et poeng i balance: Nature's Grasp - rank 1/1 (hvis du for eksempel skal figte 2 mobs aktiverer du den og går bort ifra den mobben som blir roota mens du dreper den andre) Så er det fullt ut feral: Feral Swiftness - rank 2/2 Feral Charge - rank 1/1 Sharpened Claws - rank 3/3 Shredding Attacks - rank 2/2 Thick Hide - rank 3/3 (nå gjør den seg gjeldene med 400% armor) Predatory Strikes - rank 3/3 Primal Fury - rank 2/2 Savage Fury - rank 2/2 Faerie Fire (Feral) - rank 1/1 Heart of the Wild - rank 5/5 Leader of the Pack - rank 1/1 Improved Leader of the Pack - rank 2/2 Survival of the Fittest - rank 3/3 Mangle - rank 1/1 Primal Tenacity - rank 3/3 Predatory Instincts - rank 5/5 Beste levlespeccen IMO Stats du skal tenke på er: agi, agi, agi, agi, str, +ap, sta, int, spi Hvorfor så mye agi spør du? Fordi agi høyner AP'en din i cat form, høyner armoren i bearform og høyner dodge og crit i bear og cat. Ingenting er så bra som agi for en feral druid. I levleprosessen. På lvl 70 endrer det seg. Lykke til med levlinga, og; start på darksorrow så kan jeg booste deg avogtil om jeg har lite å gjøre Ett tips til: Start horde. Hvorfor du skal specce Feral FØR Resto er for meg en gåte. Når jeg tenker meg om sier du noe der Feral instinct kicker jo ikke inn før lvl 20 med cat form og ferocity greier man seg uten til da. Resto først da eller?
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Levle som feral: 11 poeng i restoration for clearcast, respec på 50, bygg videre i restoration. Eod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå