Gå til innhold

Når kommer Age of Conan på Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey.

Har kjøpt meg Xbox360 og lurer på om jeg kan spille Age of conan via internett sammen med venner som spiller på pc, når spillet kommer ut?

*** Emnefeltet er endret fra "Age of Conan" til "Når kommer Age of Conan til Xbox 360?", slik at det blir mer beskrivende for innholdet -- TST ***

Endret av TST
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey.

Har kjøpt meg Xbox360 og lurer på om jeg kan spille Age of conan via internett sammen med venner som spiller på pc, når spillet kommer ut?

*** Emnefeltet er endret fra "Age of Conan" til "Når kommer Age of Conan til Xbox 360?", slik at det blir mer beskrivende for innholdet -- TST ***

vet, men kommer pc spillerne til å spille sammen med xbox spillerne

Skrevet

Det vet ikke engang Funcom ser det ut til.

Tror nok også det er veldig lenge til det kommer på Xbox360 da de fokuserer 100% på å få det ferdig til release på pc..

Tror nok 360 utgaven er veldig nedprioritert om det i det hele tatt kommer..

Skrevet

Den kommer nok, men det er ikke en stor prioritering for øyeblikket, siden spillet blir utviklet hovedsaklig for PC plattformen. Porting til 360 kommer nok en stund etter spillet har etablert seg på PC ville jeg regnet med.

Skrevet

Tror det skal bli tøft for Funcom å få etablert et onlinespill på 360 hvor man må betale en månedlig abonnementsavgift i tillegg til Live abo`et.

Skrevet
Tror det skal bli tøft for Funcom å få etablert et onlinespill på 360 hvor man må betale en månedlig abonnementsavgift i tillegg til Live abo`et.
Phantasy Star Universe er jo slik at du må betale en avgift utenom Live for å spille online.
Skrevet
Phantasy Star Universe er jo slik at du må betale en avgift utenom Live for å spille online.

Og hvor mange spiller det?

Tror jeg har solgt 2 stk siden releasen :-(

Skrevet

At spillet kommer på Xbox360 kan ha en smule med den enorme sponsingen fra Microsoft å gjøre. AoC er jo tross alt et offisielt "Games for Windows" spill, noe som bør få seriøse gamere og folk som liker spill generelt til å skjelve litt i buksene når man ser hva de har gjort med de andre spillene med denne grusomme taggingen på seg.

Jeg savner tiden hvor Microsoft holdt seg til å ødelegge operativsystemet på alle hjemmepc'er i verden, og ikke ville voldta spill i tillegg.

Skrevet
At spillet kommer på Xbox360 kan ha en smule med den enorme sponsingen fra Microsoft å gjøre. AoC er jo tross alt et offisielt "Games for Windows" spill, noe som bør få seriøse gamere og folk som liker spill generelt til å skjelve litt i buksene når man ser hva de har gjort med de andre spillene med denne grusomme taggingen på seg.

Jeg savner tiden hvor Microsoft holdt seg til å ødelegge operativsystemet på alle hjemmepc'er i verden, og ikke ville voldta spill i tillegg.

Det eneste Microsoft bidrar med her er AoC reklame og mucho dineros!

Til gjengjeld kan de bruke AoC som sitt "Vista lanseringsspill" og ettervært et mmorpg på Xbox360 som faktisk vil være en suksè..

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de absolutt må lage en Xbox 360 versjon. Det er jo bare tullete å spille et MMORPG på en konsoll.

Skrevet

Er 90 % sikker på at en i Funcom fortalte i et intervju for en god stund siden at spillet kom først og fremst til å være et konsollspill som var best tilpasset konsoll ...

Er jeg altså helt på jordet her? :dontgetit:

Skrevet
Er 90 % sikker på at en i Funcom fortalte i et intervju for en god stund siden at spillet kom først og fremst til å være et konsollspill som var best tilpasset konsoll ...

Er jeg altså helt på jordet her? :dontgetit:

90% sikker ja.

Hadde vi snudd det opp ned og sakt at du var 10% sikker så ville det nok vært mer rett. ;)

Hadde det vært best tilpasset konsoll så haddet nok komme ut på xbox360 først gitt.

Skrevet

Final Fantasy Online krever ikke mer enn Live Silver for å spille så vidt jeg fikk med meg.. Blir sikkert sånn på AoC også ..

Skrevet (endret)

Ødelegge operativsystemet? De har bare lagd verdens mest avanserte og brukervennlige operativsystem...men jeg er enig med at de burde holde seg til operativsystem og programmer i tilknytning til det. Bare ta deres dårlige unnskyldning av en nettleser som eksempel. Men operativsystemene deres har jeg absolutt ingenting i mot. Blir sur på folk som sier Windows suger, de har ikke peiling på hva de snakker om. :dontgetit: Endret av LostOblivion
Skrevet

Hvis jeg hadde vært Funcom så hadde jeg gjort det mulig å logge på med xboxen og PC-en.

F.eks hvis du kjøper xbox 360 spillet så lager du en account og får 360 spillet.

Så hvis du drar til en kompis å låner pcn hans der han har age of conan installert så kan du logge inn med samme brukernavn og passord som på xboxen.

Har ikke hørt noe om det. Men det hadde vell vært det letteste for spillerne?

NB: bare en idè

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...