Gå til innhold

Objektiv til Canon 30D

Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fungerer utmerket som et allround objektiv. ingen negative sider ved det
Nei, bortsett fra at 28mm blir for trangt for veldig mange. Ikke alle - men veldig mange...

å sette brennvidde som en negativ tinge blir bare for dumt. for meg var den for smal til innefoto, ellers fungerer den utmerket

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ
Skrevet

Ok, da skal jeg vurdere det :)

Takk for svar!

Skrevet
me bad. Men da heter det 18-55 .)

Skulle jeg hatt normalsoom hadde jeg utvilsomt gått for lyssterk optikk. Tamron 17-50 er genial .) Men jeg hadde nok godt for Canons 17-55 med IS. Med cashback er den på 7k i Norge. Med litt velvilje til å importere denne eller handle på ebay eller brukt kan du slippe enda billigere unna :)

Kjøpte akkurat en 17-55/2.8 og slapp unna med rett i overkant av 4000 kr, helt strøkent. Er forøvrig jeg som skal selge den tamron'en hr. Dahle referte til her i et tidligere innlegg. Bare fortsett og anbefale den (trenger litt reklame, trodde responsen skulle være større siden det er et populært objektiv....) Ønsker dere alle en fortreffelig helg :)

Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ
Skrevet

Skulle jeg hatt normalsoom hadde jeg utvilsomt gått for lyssterk optikk. Tamron 17-50 er genial .) Men jeg hadde nok godt for Canons 17-55 med IS. Med cashback er den på 7k i Norge. Med litt velvilje til å importere denne eller handle på ebay eller brukt kan du slippe enda billigere unna :)

Kjøpte akkurat en 17-55/2.8 og slapp unna med rett i overkant av 4000 kr, helt strøkent. Er forøvrig jeg som skal selge den tamron'en hr. Dahle referte til her i et tidligere innlegg. Bare fortsett og anbefale den (trenger litt reklame, trodde responsen skulle være større siden det er et populært objektiv....) Ønsker dere alle en fortreffelig helg :)

Gleder meg til å ta den i bruk! :)

Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ
Skrevet (endret)
Hva betalte du for den da?

Bare lurer siden jeg skal krige med noen priser på bruktmarked også

2600,- + halparten av postoppkravkostnadene

Ble litt over budsjette, men får gå ;)

Endret av Slettet-yXKhlxsjUZ
Skrevet

Det var rimelig ! Da det er populært går det ofte for langt over halv pris. Gratulerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...