Gå til innhold

spillet går rett ut i windows på baner med "mye" ting på

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg heter marius bekk og lirte på om jeg kunne få litt hjelp av dere der ute.

dere skjønner, battlefield 2 spillet mitt går plutselig i svart når jeg spiler på store baner med mange kjøretøy, F.eks kubradamn, eller clean sweep.

men det gåt bra og spille på 64, karkand inf only maps.

det var ikke sånn før, men ble slik etter formatering av maksina :thumbdown:

har oppdatert, skjermkort+ andre drivere, patch og jeg har reinnstalert spillet

noen som vet hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, de har ikke greid å fikse feilen ennå, nei :!:

Var sånn i BF1942 også, pluss bf vientam. Det er nok en svakhet i spillet, men det virker til å variere fra maskin til maskin.

Jeg har en misstanke om at det kan dreie seg om lydkortet i mange av tilfellene. De maskinene jeg har spilt på, så har det ikke vært noe som helst feil med maskinvaren

Skrevet

Var sånn i BF1942 også, pluss bf vientam. Det er nok en svakhet i spillet, men det virker til å variere fra maskin til maskin.

Jeg har en misstanke om at det kan dreie seg om lydkortet i mange av tilfellene. De maskinene jeg har spilt på, så har det ikke vært noe som helst feil med maskinvaren

hehe, men uansett hva det er så er det boring ass, spesielt under clan battles og sånn.... plutselig forsvinner lederen i clanen liksom:P kit bra altsu ;)

hehe, men uansett hva det er så er det boring ass, spesielt under clan battles og sånn.... plutselig forsvinner lederen i clanen liksom:P kit bra altsu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...