Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med utro dame


Gjest Guest_JOHN P._*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_John p._*
selv er jeg totalt imot utroskap og vet ikke om jeg selv vilel vært i stand til å tilgi det.

 

men,om dere er heeelt sikre på at det er dette dere vil og at dere vil ha en fremtid sammen og er villige til å jobbe for den så er det jo bare å sete igang med jobbingen. kanskje dere rett og slett burde prøve samlivsterapi? om dere vil ha en fremtid sammen så burde jo ingen steiner være usnudde,da burde dere heller prøve alt for å få det til å funke.

 

lykke til.

 

Eg trodde aldri eg heller kunde tilgji utroskap, men en uvirkelig ting har blitt et faktum. Det er ikkje lett og forlate en person du elsker.. Eg jobber veldig hart for og få til forholdet igjen, prøver og sjå frammover og stole på henne igjen. Men tankene og bitterheten dokker opp heile tiden. Det er så jævli og bli bedratt på denne måten. Ej tenker ofte om eg noen gang klarer og få det ut av tankene. Det er så feil at den som blir bedratt skal ha de jævligest..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd noe lignende. Var kjipt til å begynne med, men det gikk over gradvis. De første månedene er ofte ubehaglige, du vet ikke om du kan stole på vedkommende lenger, du får bildene av hendelsen i hodet og alt er bare kjipt. men etterhvert så tenker du mindre og mindre på det og knuten i magen løser seg opp.

 

For meg i hvert fall. Vi har det kjempefint nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_John p._*
Har opplevd noe lignende. Var kjipt til å begynne med, men det gikk over gradvis. De første månedene er ofte ubehaglige, du vet ikke om du kan stole på vedkommende lenger, du får bildene av hendelsen i hodet og alt er bare kjipt. men etterhvert så tenker du mindre og mindre på det og knuten i magen løser seg opp.

 

For meg i hvert fall. Vi har det kjempefint nå :)

 

 

Ja det er så utoli kjipt å havne i en sann situvasjon... Det er som du seier at bilda i hode dukker opp og det er så ufattelig. før hår det går over og den gode følesen kan komme igjen..

Lenke til kommentar

Du burde ikke tilgi sånt asså, bare ha`slå opp med engang. !

Men jeg skjønner egentlig, etter 5 år :O Det er utrolig lang tid og dere har sikkert blitt virkelig avhening av hverandre. ? Du kan nokk ikke forstille deg et liv uten ho og derfor vil du gi forholdet en ny sjanse. ?

Hvis dere ikke allerede har gjordt det, burde dere ta en sikkelig prat face to face om det. Så må dere gi forholdet en ny sjanse, det skal ho virkelig også jobbe med. ! Det hjelper ikke det bare er du som bygger opp tilliten på nytt, ho må gjør noe for og bevise ho aldri er utro igjen.

Men virkelig så på, det kan lykkes. ! Hadde vært tris om forholdet sluttet etter 5 lykkelige år. !

Lenke til kommentar

Hvis hun har ligget med en annen fyr som hun har hatt kontakt med i månedsvis har det hele vært "planlagt" . Det er utnfor min fatteevne at du engang vurderer å bli sammen med jenta igjen. Det hun har gjort mot deg er det styggeste noen kan gjøre mot deg. Og du vil tilgi?

 

Det kommer til å skje igjen, men da vil hun klare å skjule det for deg.

 

En gang løgner, alltid løgner. Eneste som skjer med løgnere er at de blir bedre til å lyve slik at du ikke kan ferske de. I know

Lenke til kommentar
Gjest Guest_John p._*

Det er ikkje så lett etter så lang tid i et forhold og bryte ut og fare der i fra... Du blir veldi avhengig av en person etter så lang tid og ikkje minst veldig trygg på den personen... Vi har kjempet mue for og klare og bygge opp igjen det vi en gang hadde, det går bedre. Men tanken er der alletide i bakhode på hva hun har gjort mot meg og om hun klarer og gjør det igjen. Uvissheten er helt forferdelig og leve med og det kjennes virkelig på kroppen... Men som L_C sier så er det på en måte planlakt når det har gått så lang tid og det skjer. Før når det hadde blitt et faktum utroskapen fant hun ut at hun hadde gjort ein feil... Etter alt dette føler eg meg virkelig utnytta og oppbrokt. Du føler kjæresten din ikkje har respekt for deg... Alle som er utro burde egentlig blitt spikret på en vegg... Men det går frammover og eg håper veldi eg aldri blir sviket igjen

Lenke til kommentar

Jeg vet akkurat hvor vanskelig det er å bryte ut av ett forhold etter så lang tid fordi den ene parten gjør noe utilgivelig.

 

Alikevel må det gjøres. Forholdet kommer aldri til å bli det samme som før hun var utro, og det er bedre å gjøre det først som sist. Du kan trøste deg med at det er flere fisk i havet, og om en stund vil du igjen ha en ny kjæreste, som vil like deg for den du er, og ikke drive å være utro.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_John p._*

Ja det er veldi vanskeli og bryte ut av et forhold... Spesielt når det er så mange føleser inn i bildet... Eg er en pyse og er redd for eg angrer i ettetid, men som du sier L_C så bil vell aldri frholdet det samme igjen... Eg har brukt 100 vis av timer på og tenkt igjennom alt. Men føler forelskelsen er der enda, og alt er vanskelig

Lenke til kommentar
Jeg vet akkurat hvor vanskelig det er å bryte ut av ett forhold etter så lang tid fordi den ene parten gjør noe utilgivelig.

 

Alikevel må det gjøres. Forholdet kommer aldri til å bli det samme som før hun var utro, og det er bedre å gjøre det først som sist. Du kan trøste deg med at det er flere fisk i havet, og om en stund vil du igjen ha en ny kjæreste, som vil like deg for den du er, og ikke drive å være utro.

 

Helt enig med deg. Synd så mange stresser med å få forholdet tilbake til slik det var før, gjerne i mange år. Så ender det likevel i brudd fordi tilliten er ikke der lengre. Når det går litt tid så går det som oftest opp for deg at du ikke er så lei deg over at forholdet tok slutt, men at du kastet vekk så mye tid på noen som egentlig ikke fortjente det.

Lenke til kommentar

Man kommer ikke unna at man vil føle en viss sorg når man bryter med noen man har tilbragt hver dag i flere år med.

 

Jeg innrømmer glatt at jeg grein en hel kveld da jeg brøyt med eksen min etter å ha vært samboere i 2 år. Samtidig bestemte jeg meg med en gang for at det var uaktuellt å ta han tilbake. Jeg var fremdeles veldig glad i han, men noen ganger er det best å bryte. Man skal ikke være sammen med noen bare fordi man har det fint sammen. Det er mye annet som skal passe også. Og fint får man det lett sammen med noen andre etter en stund også :)

 

Dersom typen min hadde vært utro og innrømmet det hadde jeg blitt uutholdelig å leve med dersom vi bestemte oss for å fortsette forholdet. Jeg ville hele tiden tenkt på om han har vært utro igjen, og jeg ville dratt frem utroskapet i enhver uenighet eller krangel som måtte oppstå. Om han skulle finne på å være en fjott og være utro mot meg så vil jeg absolutt ikke vite om det!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_John p._*

JA det skal ikkje vere lett.. Har tenkt veldi mye på det alle skriver om dette. men det er så vanskeli og klare og rive seg ut av forholdet. Eg er så redd før eg angrer vist eg gjør det slutt og samtides redd før eg angrer vist eg ikkje gjør det slutt. skal ikkje vere lette dette.. Men so alle sier at forholdet vill ikkje bli det samme igjen, det tror eg nåkk. Men eg har stor problemer med og gå i fra en person eg elsker

Lenke til kommentar

Denne tråden er i ferd med å bli tre måneder gammel og du er fremdeles usikker? Bekrefter vel egentlig bare at du alltid kommer til å forbli det dessverre :(

 

Ellers forveksles ofte kjærlighet etter noe slikt med frykten for å gå videre i livet på egen hånd. Man tviholder på det man har hatt fordi man er redd for ikke å finne det på nytt igjen. Se det fra den andre siden og fortell henne at du lar henne gå for begges skyld.

 

Selvsagt gjør det vondt, men én time hos tannlegen er tross alt bedre enn et helt liv med tannverk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt sagt ovenfor.

 

Bli ferdig med det. Slå opp. Det blir litt vondt ei lita stund, og så kan du leve igjen etterpå!

 

Helt ærlig. Hvis typen min skal finne på å være utro, vil jeg ikke vite om det. Hvis jeg hadde fått vite om det hadde jeg ikke klart å leve videre i forholdet.

 

Tankene kan ødelegge deg. Du kan få det så fint med en frisk start.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_John p._*

Ja det ser somme som får sakt det. Veldi bra sakt ja... Ja eg veit det er lenge siden det har hent, å kansje de er på tide å gå inn seg sjøl å sjå realiteten i et utroskap.. Fatter ikkje at noen kan gjøre sann og so angre seg i ettertid. Fatter ikkje at folk ikkje kan tenke over konsekvensene av handlinge dei gjør.. Men heldigvis er ikkje alle like;).. Eg er redd før og miste det eg har og er redd for og ikkje få de tilbake... Men som sakt bedre med en time til tannlegen eller et helt liv med tannverk... Takk for alle tilbakemeldingene. Det har vert god hjelp i og hørt andre sine meninger...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest jashar
Har vert lag med dama mi snart 5år. Nå for litt siden kom sannheten fremm. Hun har gått bak ryggen min og hatt kontakt med en annen gutt i flere mnd, det ente i utroskap. Men vi har bestemt oss for og prøve igjen. Men det er veldig vanskeli og få tillit til en dame som har vert en løynhals og ikkje minst bedratt deg. Vi sliter veldi med og få forholdet der det skal vere. Noen som kan hjelpe meg med gode råd? Vi har lyst og ha det slik vi hadde det tidligere

HEI NÅ SKL DU HØRE . GLEM HU JENTA DER . HU ER IKKE VERDT NOE Å HOLDE PÅ . HADDE DAMA MI BARE SNAKKET EMD EN GUTT BAK MIN RYGG SÅ HADDE JEG DRITI LANGT FAEN I HU . SÅNNE JENTER MÅ MAN BARE KASTE . SØPPEL KALLER JEG DET . FINN EN ANNEN SOM ELSKER DEG .

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ikke holdt sammen med henne. Jeg ville sagt "gå til han andre fyren du" uten tvil. Det er hennes loss og DU skal ikke slite av at hun har vært dritt mot deg. Om du i verstefall faktisk tilgir henne så er det HUN som skal sette himmel og helvete i bevegelse for å få forholdet til å fungere, ikke deg.

Lenke til kommentar

Hadde ikke jeg klart heller, du virker veldig usikker.. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok slått opp, uansett. Skjønner at du fortsatt er veldig glad i jenta, men du kommer alltids over ho, tror kanskje du kommer til å angre visst du ikke slår opp og gir deg selv noe bedre, du fortjener ikke å bli behandlet sånn. Skjønner heller ikke hvordan du klarer å tilgi en som har gjort noe så "grovt" mot deg, utroskap er vel kanskje noe av det verste hun kunne ha gjort mot deg, og dette gjorde hun over lengre tid.. Uff.

 

 

Slå opp, slett alt som du har etter ho.. Ta tiden til hjelp, du tenker sikkert at du ikke kommer over ho, men det gjør du garantert ;) Men visst du ikke slår opp burde ho jenta du er sammen med være glad som bare det. Tillit er alt i et forhold, uten det har dere veldig lite å basere videre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...