Psychedelic Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hallois folkens, og takk for at dere begynner å lese denne tråden! Jeg er ny på forumet, og har verken fiender eller venner, så dette blir nok gøy! Som en start, kan jeg jo dra opp ett spill som har vært en udødelig klassiker: Nemlig Final Fantasy VII. Har noen av dere spilt det? I såfall, så har jeg noen spørsmål: 1. Hva er det mest spennende du kom over i spillet? 2. Hvem er din favoritt Character? Kjør debatt!
gobyfly Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hadde dette fabelaktige spillet på PC en gang i tiden , finner det ikke igjenn , men hadde definitivt spillt det omigjenn om jeg fant det. Det beste med spillet ? Stor verden med time på time med god underholdning og historie.
Zappy Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hadde dette fabelaktige spillet på PC en gang i tiden , finner det ikke igjenn , men hadde definitivt spillt det omigjenn om jeg fant det. Det beste med spillet ? Stor verden med time på time med god underholdning og historie. Om du eier spillet så kan du jo laste det ned med god samvittighet. Hele spillet er jo et kunstverk, det er tross mitt absolutte favoritt spill. Beste med spillet er jo såklart storyen. Karakterene er jo også fantastiske. Favoritt karakteren min må vel være Cloud uten så mye tvil. Han har jo en utrolig story i seg selv og sverdet hans er rimelig badass. Omnislash <3. Endret 6. desember 2007 av Zappy
g@bb@ Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Syns også det er et av tidenes beste spill. Hvem fikk vel ikke en tåre i øyekroken da Aeris døde?
fox Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Syns også det er et av tidenes beste spill. Hvem fikk vel ikke en tåre i øyekroken da Aeris døde? Hvem ønsket at det skulle være Tifa som døde, ikke Aeris? Det gjorde jeg.
Smooth Ceiling Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Fox: Ehh det spørsmålet nekter jeg å svare på.. he, he. Til OP: Du kunne like gjerne spurt "Er Half Life 2 et bra skytespill?" OK, så har noen andre meninger om det, men de fleste vil nok svare "JA!". FFVII var en sterk spillopplevelse, og den første gang jeg faktisk satt ned og virkelig spilte et RPG hele veien. Det fengslet meg totalt med sin dype historie og sterke persongalleri. Husker jeg "kastet bort" en fin sommer på det. Jeg har selvfølgelig animasjonsfilmene på DVD, og behøver neppe si hvilken jeg synes er best av de. Scenen med kampmusikken som ringetone på mobilen var gåsehudfremkallende. Husker jeg så filmen med en kamerat, og han lurte på hvorfor jeg gliste dumt hele tiden. Minner.. I det hele tatt: svært få spill har gitt meg en så stor opplevelse som FFVII. Det nærmeste må bli Deus Ex.
Sollid Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvorfor døde ikke Tifa Aeris var mye hyggeligere og bedre. Min favoritt karakter ble fort Vincent Valentine. Om FFVII er en klasikker et utrolig dumt spørsmaål..... Hvis De lager en Remake av FFVII som blir PS3 ekslusiv skal jeg spurte hele veien inn til min lokale Game og kjøpe en PS3.
j-- Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Tror det mest fantastiske i spillet er da man tar begge Weapon-monstrene. Tomheten etterpå er dog litt trist. Og selvfølgelig er scena med Aeris og Sephiroth trist =( Mystikken og stilen til Vincent, og hyperaktiviteten til den kleptomane Yuffie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå