Gå til innhold

Halo: Hvor er map-packen?


Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
I tillegg til map pack som kommer den 11. desember, kommer det en oppdatering til playlistene den 18. desember. Blant annet kommet team hardcore.

 

I tillegg til dette vil Team objective kun bli capture the flag, og assault. Det vil bli team capture eller noe sånt som vil fokusere på teritorium og litt king of the hill.

Tidlig på nyåret vil det komme ranked Big Team :D

 

*edit skrivefeil*

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

det har kommet en red vs blue-video på marketplace som viser oss rundt på brettene. basene på Standoff ser konge ut :) Red vs blue: D.I.Y. heter videoen. ligger under Halo.

Lenke til kommentar
Nei, nei. Standoff og Foundry ser bra ut. Men blir racing på Rats Nest da. :p

Mulig jeg blingser på navnene, men jeg mente i hvertfall map nr. 2 i Red vs Blue videoen. Ser ut til at det er mye ganger i forskjellige høyder o.l. slik som i Lockout. Kan bli bra hvis inntrykket mitt stemmer.

 

Ellers ser jo egentlig alle 3 gode ut. Laster ned med en gang jeg kommer hjem fra mattedag.

Lenke til kommentar
Nei, nei. Standoff og Foundry ser bra ut. Men blir racing på Rats Nest da. :p

Mulig jeg blingser på navnene, men jeg mente i hvertfall map nr. 2 i Red vs Blue videoen. Ser ut til at det er mye ganger i forskjellige høyder o.l. slik som i Lockout. Kan bli bra hvis inntrykket mitt stemmer.

 

Ellers ser jo egentlig alle 3 gode ut. Laster ned med en gang jeg kommer hjem fra mattedag.

Har ikke sett filmen, men syns egentlig ingen minne spesiellt om Lockout( :love: ), men kan jo hende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...