cHilfiger Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Lurte på om det gikk ann å gjøre slik at når man spiller så blir det en liten rute på skjermen. Som f.eks. at jeg spiller BF, mens jeg gjør litt lekser, og andre spill!
dekar24k Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Husker jeg brukte et program som het "Windower" da jeg spilte FFXI, men det var kun til FFXI. Men teoretisk sett er det ikke umulig å få til dette på alle spill, så jeg regner med det finnes. Google is your best friend!
anon12234 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 window mode?, kan vell aktiveres i instillinger på spillet eller config.
cHilfiger Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Mener sånn at det er et lite vinu istedenfor stort, så jeg enkelt kan klikke meg inn på Diskusjon.no og inn på spillet igjen. at jeg f.eks. har spillet på venstre halvskjerm og diskusjon/ andreting på høyre side!!
Bjonski Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Mener sånn at det er et lite vinu istedenfor stort, så jeg enkelt kan klikke meg inn på Diskusjon.no og inn på spillet igjen. at jeg f.eks. har spillet på venstre halvskjerm og diskusjon/ andreting på høyre side!! Det kalles Window Mode og finnes i instillingene på spillene.
cHilfiger Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 hvordan starter man det i Window mode ??
nosync Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Som regel er FPS spill i window mod noe vanskelig, særlig siden du må jo bevege musen i aller rettninger. Hvordan skal den vite om du vil "ut" av vinduet eller vil bare snu deg rundt i spillet? Du må nok bruke "Alt+Tab". Noe få har "window mode", som Crysis. Endret 6. desember 2007 av nosync
cHilfiger Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 men da henger pcen seg alltid opp...blir så sur
Jext Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Er dessverre ikke alle spill som er særlig vennlige mot maskinen når det gjelder alt+tabbing. Vindusmodus kan gjøre overgangene litt glattere i endel spill, men i noen tar det for mye ressurser. Kommer jo litt an på maskinvare også.
Crossfire Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Prøv å trykk alt+enter , dette virker i noen spill for å bytte mellom vindu og fullscreen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå