Gå til innhold

Åssen kjører du Crysis med 8800GTS 320Mb?


Anbefalte innlegg

Som det står i tittelen.

 

Jeg klarer ikke å kjøre crysis bedre enn medium uten AA i 1280x960.

Da med lite fps 10-25

Jeg bruker 169.12 tror jeg det er. vet 169.13 kom i dag så tenkte jeg skulle prøve den får å se om det blir bedre. Kan også nevne det et jeg har prøvd fra 163.75 og oppover med de beta driverene.

 

tips til hvordan jeg kan kjøre det bedre?

 

Maskin spec finner du under.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sett Post-Processing på HIGH i settings - dette gir mer ytelse uansett andre instillinger :)

 

Har prøvd det også, men hjelper veldig lite.

 

 

Har lest litt rundt og sett noen filmer. Folk kjører jo det på high i 1280x960 uten problemer med dette kortet. Da med fps på 25-35.

 

Er noe muffins her...

Lenke til kommentar
Core 2 Duo E6400 2.13GHz| Asus P5N-E nForce-650i SLI | XFX GeForce 8800GTS 320 MB | 3 GB RAM | Hiper Type-R 530W | Windows Vista

Vista og Core 2 Duo på 2.13 Ghz

 

XP kjører Crysis betre enn Vista.

I tillegg så har eg ein Core 2 Duo som er 50% raskare enn din sidan eg har overklokka.

 

Når eg hadde Vista så kjørte eg Crysis med noko på medium og noko på high. Med XP så kjører eg alt på very high.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kjører i DX9 mode, så Vista har ikke noe effekt. Kan kjøre på High i DX9 mode, men synes ikke det går glatt nok til å ha på de instillingene. Når jeg kjører DX10 så kjører det akkurat bra nok på Medium.

 

Mulig jeg må overklokke CPU'en min.

 

Takk for informasjonen. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Kjører i DX9 mode, så Vista har ikke noe effekt. Kan kjøre på High i DX9 mode, men synes ikke det går glatt nok til å ha på de instillingene. Når jeg kjører DX10 så kjører det akkurat bra nok på Medium.

 

Mulig jeg må overklokke CPU'en min.

 

Takk for informasjonen. :)

 

Jo det har veldig mykje å si om du kjører Vista, og det er mange faktorer som feks oppretting av nye cpu tråder, api kall osv som er forskjellig. I tillegg så kjører Vista troleg noko DRM greier i bunnen som og stjeler ressurser.

 

http://games.slashdot.org/comments.pl?sid=...mp;cid=17989982

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...