Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Operating system not found" feilmelding


Anbefalte innlegg

Halla

 

Skulle starte opp min Hp dv-9575 nå men det gikk ikke helt som det pleier, jeg får opp den første introen med en stor hp logo også bli plutselig skjermen helt svart og det står "operating system not found" når jeg trykker en tast kommer barre filmeldingen en gang til. Pcen fungerte helt fint klokken 1 i natt. Operatisvsystemet på pcen er Windows Vista 32 bit og pcen er rett under 3 måneder gammel, har hatt instalert norton ativitus/norton antivirus 360 helt siden jeg fikk den.

 

Noen som vet hva som er galt, hva man kan gjøre? har aldri lagt inn operativsystem selv før så vet veldig lite om det her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste unormale jeg gjorde var at jeg tappa litt på tastene under oppstart, bare vanlige bokstavtaster, men tviler på at det har noe å si:)

 

Kjøpte en ny Lacie ekstern harddisk som jeg koblet til første gang for 2 dager siden, kan det være at denne på en måte har blitt satt opp som harddisk?

 

Jeg er 100% amatør på alt som heter bios ms-dos og de greiene der, må nesten ha litt steg for steg hjelp her..

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...