Gå til innhold

eupshop? Noen som har erfaring med dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg en PS3 til jul og søkte litt rundt på nettet for å finne gode tilbud. Etter en del søking og leting fant jeg denne siden www.eupshop.com. De har PS3 til 230 Euro og etter en rask mail hvor jeg spurte om hva slags region PS3'n deres var, jeg spurte altså ikke om det var europeisk, bare hvilken region, kunne de si den var europeisk. Dette er 60GB utgaven med 4 USB, minnekortleser og bakoverkompitabel osv. Jeg ble litt skeptisk til siden pga utrolig lave priser, ikke bare på PS3, men også på f.eks kamra og TV.

Er det noen som har erfaring med denne siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldri hørt om før, men styr unna, det der så useriøst ut.

Hotmailadresser som kontakt sier jo sitt :)

Paypal går for å være en trygg greie, så de har klistra opp masse paypalbannere på sida si, men teksten ved paypal under betalingsinfo er:

" Dear friend:

Because using the payment of PAYPAL lasts for a long time, the products on on our webs were cheated to take is excessive.A time just in the adjustment, during the period of adjustment temporary not accept the payment of PAYPAL.

Thanks for your cooperation!"

Jeg er ikke helt stø i asiatiske språk, men såvidt jeg kan tyde betyr dette noe sånt som "Hei, kan'ke vi få svindle deg a?"

Alle betalinger må utstedes til "Room 1607" i DingHao dacha Dongcheng District i Beijing. Jeg vet ikke hva som befinner seg på dette rommet, men jeg har mine tvil om at det er et lass europeiske ps3'er de har fått inn ved en feil i Kina og bare venter på å selge superbillig tilbake til europeere :)

Tror du får mer tilbake for pengene ved å blåse alt sammen på selleri

Endret av Daje.P
Skrevet (endret)
Jeg ble litt skeptisk til siden pga utrolig lave priser, ikke bare på PS3, men også på f.eks kamra og TV.
Så siden i seg selv var ingen tankevekker? En gjennomsnittlig piczoside ser mer seriøs ut enn det der...

edit: Hah, bla gjennom siden og sjekk ut tittelen (øverst til venstre i nettleseren). Trykker man seg inn på et telefonmerke står det f.eks "child class products". =D

Endret av Innos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...