Gå til innhold

Controller til PS3


karmann

Anbefalte innlegg

Hei.

For 3 uker siden kjøpte jeg en Xbox360 og returnerte den i butikken innen et døgn var gått. Den bråkte noe aldeles for j...g og bildet var veldig dårlig på min noe tilårskomne 42" Plasma som ikke er HD-ready. Tekst var nesten uleselig og hele bildet var generellt blurry.

Uka etter var det tilbud på PS3 til 2999 på elkjøp.no og jeg kjøpte en slik en isteden. Veldig fornøyd med den. Praktisk talt lydløs og veldig klart og fint bilde. MEN....controlleren til xboxen var veldig mye bedre ergonomisk en sixaxisen som fulgte med PS3'en. Sixaxisen er rett og slett for liten til mine hender. Jeg får krampe i hendene etter relativt kort tid. Jeg har søkt både på dette forumet og ellers på nettet men ikke funnet noe egentlig. Til bilspill er vel ratt/pedaler et naturlig valg, og det står på lista over ting som på sikt skal skaffes, men til andre spill må jeg finne på et eller annet. DS3 er neppe noe alternativt da den tilsynelatende er identisk med sixaxis'en i størrelse. Tar jeg feil så hyl ut.

Er det noen som har noen gode tips til en litt større controller? Den må være trådløs og ha all funksjonalitet som sixaxisen har.

 

Takk for hjelpen :)

Endret av karmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SKjønner ikke hvorfor det er så mange som syntes 360 kontrollen er så mye bedre. Min mening er omtrent stikk motsatt. 360 kontrollen er litt mer rotete også er de analoge styreknappene/skiva ssugen i forhold til PS3 sin.

Min bak, min smak

 

Misforstå meg rett. Layouten er helt ok på sixaxisen, det er kun den fysiske størrelsen som er for liten. "Håndtaka" kunne gjerne vært en god del større om du skjønner. :cool:

Lenke til kommentar

Når jeg spør om tips om andre controllere så hjelper det veldig lite når folk svarer "Jeg har sånn og sånn fasong/størrelse på hendene mine og meg passer den originale veldig bra"

Det er totalt uinteressant for min del om den originale passer 99% av brukerne så lenge det ikke var det jeg spurte om.

Finnes det virkelig ingen 3.parts kontrollere som er større?

Synd jeg ikke har kunnskap nok til å lage min egen slik det ble linket til over her

Endret av karmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...