Gå til innhold

Quake 3: Arena gamers?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heya!

 

Spilte stort sett bare Q3 mellom 2000 og 2006, før det norske miljøet (NQL) døde ut fullstendig.

Multiplayer foregikk som regel på servere Telenor hadde satt opp (TNX) eller i senere tid Catch-Gamer.

 

Favorittvåpen.. Hmm, tror jeg må bli LG, kanskje RL. Har vel egentlig ingen bestemt favoritt, hvert våpen har sin gode egenskap i forskjellige situasjoner.

Map må bli ZTN3tourney1.

 

Spiller du OSP eller vanlig quake?

Lenke til kommentar
Kult da.

Nei jeg spiller vanlig quake ja :)

 

 

Jepp, spilte mye online, sikkert sammen med SR-27, uten at det navnet ringer noen bjelle. Spiller dessverre ikke mer q3 online, selv om jeg skulle ønske det var aktivt igjen med NQL og hele pakka, hadde lett begynt aktivt igjen da... Har kjøpt meg UT3 nå og prøver å spille det endel, virker jo greit nok.

 

Noen andre fra NQL her?

Endret av sirkrelian
Lenke til kommentar
Kult da.

Nei jeg spiller vanlig quake ja :)

 

 

Jepp, spilte mye online, sikkert sammen med SR-27, uten at det navnet ringer noen bjelle. Spiller dessverre ikke mer q3 online, selv om jeg skulle ønske det var aktivt igjen med NQL og hele pakka, hadde lett begynt aktivt igjen da... Har kjøpt meg UT3 nå og prøver å spille det endel, virker jo greit nok.

 

Noen andre fra NQL her?

 

Krelian.. Allan her (mono) :p

Long time no see... hehe.

Ja, vi har garantert hatt vår fair share med q3 duels oppigjennom.

Jeg blei eid gang på gang, men fun var det.

Endret av SR-27
Lenke til kommentar
Kult da.

Nei jeg spiller vanlig quake ja :)

 

 

Jepp, spilte mye online, sikkert sammen med SR-27, uten at det navnet ringer noen bjelle. Spiller dessverre ikke mer q3 online, selv om jeg skulle ønske det var aktivt igjen med NQL og hele pakka, hadde lett begynt aktivt igjen da... Har kjøpt meg UT3 nå og prøver å spille det endel, virker jo greit nok.

 

Noen andre fra NQL her?

 

Krelian.. Allan her (mono) :p

Long time no see... hehe.

Ja, vi har garantert hatt vår fair share med q3 duels oppigjennom.

Jeg blei eid gang på gang, men fun var det.

 

 

Omg, mono!! <3

 

Hva driver du med for tida, da? noen spill på gang? :D på tide med noen q3 duels igjen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, han monoid fikk overtalt meg til å tørke vekk støvet fra q3-coveret. Vi har spilt en del 1on1 de siste dagene, sinnsykt artig. Krelian husker jeg fra nql, så legg fra deg UT3 (hvordan er det egentlig, kan det hevde seg med q3 i det hele og store?) og begynn med q3 igjen :) Hadde vært moro å få litt liv i q3-leiern igjen..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...