Gå til innhold

CD cover for Twisted Sister

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann :)

Beklager foresten om denne er feilpostet, usikker på hvor den hørte hjemme :dontgetit:

Jeg har nå fått vite 48 timers oppgaven min (tentamen i media som vare 48 timer). Vi skulle trekke en CD med to sanger på og lage cover til den ene sangen.

Oppgaven er så:

"Lag et cover til en av de to sangene på den vedlagte CDen. Coveret skal leveres ferdig montert og klar for salg.

Musikken er fra sjangrer og/eller tidsepoker som har sterk stilhistorisk identitet. Produktet skal reflektere dette, samtidig som det skal være ett selvstendig produkt.

Fredag 7. desember skal du presentere produktet muntlig for klassen. I presentasjonen skal det også legges vekt på hvordan og hvor CD-coveret skal brukes i markedsføring av artisten.

Det er lov å være kreativ"

Jeg fikk sangene "I Wanna Rock" av Twisted Sister og "Adrenaline" av Rosetta Stone og tenkte på å bruke "Adrenaline", men jeg er ingen proff når det gjelder å lage cover så om dere mener "I Wanna Rock" er bedre så s ifra. Vi skal lage forside, bakside og en slik 4-siders innlegg til å ha inni coveret. Vi kan også lage andre typer cover om vi vil, læreren sa at så lenge det kan selges med en CD inni er det et CD-cover.

Så har noen noen tanker om hvordan jeg bør gjøre dette? Tenker da mest på å få riktig tidsepoke, sjanger og identitet til å vises på coveret. Sangen er fra 1993.

Alle tanker er velkommen. :D

Endret av ompopo
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg hadde dessverre store problemer med å få til en coverkladd som jeg mente passet til Rosetta Stone iløpet av de første tolv timene, så jeg valgte å gå over til Twisted Sister som jeg lagde cover til istede.

Hadde jeg visst hvordan man la ut bilder kunne jeg vist deg.

Skrevet (endret)

Her prøver jeg...

Forside + bakside av "folder":

Inni "folder":

Bakside av cover:

CD:

post-103154-1197887243_thumb.png

post-103154-1197887315_thumb.png

post-103154-1197887333_thumb.png

post-103154-1197887343_thumb.png

Endret av ompopo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...