Gå til innhold

X-box vs Ps2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer det at PS2 har flere bra spill enn xbox. Men det jevner seg nok ut i løpet av året. PS2 har jo vert på markedet en stund nå, og det skulle bare mangle at den har flere titler enn xbox. Men xbox har et mye bedre potesialet enn PS2. Både på spill, musikk og film. Det at den har innebygd harddisk er jo et stort pluss. Med lettere modding kan du også bruke den til å spille divx og importerte dvder. Alt i alt i alt er xbox den beste konsollen på markedet i dag. Og når (viss?) det kommer flere bra spilltitler vil xbox ligge milevis foran PS2 og gamecube.

 

det eneste som er negativt med kosollen er kontrollen. Den originale ihvertfall. Upresise knapper og klumpete form, dette skal være rettet på i kontroller s (japse kontrollen)

Lenke til kommentar

For ikke å snakke om at xboxen er STYGG. Grønn og jævlig. Men sant nok, xboxen er kraftigere, men så har jo ps2 alle de bra titlene da...

 

Problemet er at xbox har liten apell til de av oss med pc og tv-ut, siden divx og slikt har vi mulighet for likevel, og ps2 kan også spille import dvd.

 

Dessuten kommer de fleste nye titler til alle tre konsollene + til pc virker det som, merker hvertfall en voksende tendens til det.

 

Skulle jeg kjøpt meg konsoll i dag ville jeg faktisk kjøpt meg en ps2, siden xboxen ikke kan noe pc'en min ikke kan, og siden titlene til ps2 er mye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...