Gå til innhold

Forbanna drittoppdatering! X360


Xecuter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min Box funker nå innimellom, men jeg får fremdeles røde lys titt og ofte. Det er fremdeles et grunnlag for å sende den inn?

Ja, synes jo det da. Boxen skal jo fungere hele tiden, ikke bare en gang innimellom synes jeg :)

 

Forøvrig så funker alt smertefritt hos meg. DivX/Xvid kom opp med en gang.

 

Ser det er mange som har problemer i COD4. Kan vel kanskje hende det er COD som er problemet da, og ikke selve updaten.

Lenke til kommentar
Like greit å drite i det, tydeligvis. Så slipper man laste ned bugga updates, og bare fortsette å spille spillene man har og kjøper.

Ganske dårlig grunn til å ikke skaffe seg XBL egentlig. At boxen blir bugga og treg gjelder tross alt mindretallet, og det blir uansett fikset relativt fort. Er jo også bare 2 updates i året er det ikke?

Lenke til kommentar

Det er da ikke mindretallet? Virker for min del som at alle som spiller livegames har store problemer for tiden, jeg hadde fått 13 meldinger om emnet når jeg skrudde på xboxen.

 

Dette er glatt den beste updaten som har kommet ut til nå.

 

Menyene er mye kjappere, og den spiller DivX/XviD. Savner kun x264 og .mkv

 

NEI! Menyene er ikke kjappere, de er like treige som før, den eneste forskjellen er at selve dashen kommer opp fortere, ikke innholdet, og hva er vitsen da?

 

 

Men ja gud, takke seg til fuckx og xgay.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Menyene er kjappere her hvertfall uansett hva du sier.

Og ja, COD4 funket fett hele dagen i går, men på kvelden så sluttet

det å fungere.

Jeg regner med det har noe med lag siden alle skal oppdatere konsollene sine.

Det er jo ganske så vanlig.

Vet ikke om noen av dere har spilt WoW før, så kan dere huske hva som skjedde

der hver gang en patch kom. Derfor jeg sluttet for 2 år siden.

 

Om en liten stund så er det nok fikset :]

Det at patchen skal gi RRoD, er nok bare tilfeldig.

Lenke til kommentar

Sitter her med en 360 som ikke er kobla til nett, og etter og ha hørt misnøye her(og RROD)på toppen av det hele

 

er jeg litt betenkt, hvis det er som dere sier "noe galt" så må det vel fikses?,burde jeg vente med og oppdatere?

 

problemet er at jeg ikke kan laste ned noe

 

heller, må oppdatere for og fortsette i dashbord!?!

 

bare det blir ordna før 19 desember!

Lenke til kommentar
Egentlig er jeg jævlig glad for at jeg aldri har kobla xboxen opp mot internett.

 

Like greit å drite i det, tydeligvis. Så slipper man laste ned bugga updates, og bare fortsette å spille spillene man har og kjøper.

 

Men så går du jo glipp av 60% av gleden med en X360 også da...

Lenke til kommentar
Egentlig er jeg jævlig glad for at jeg aldri har kobla xboxen opp mot internett.

 

Like greit å drite i det, tydeligvis. Så slipper man laste ned bugga updates, og bare fortsette å spille spillene man har og kjøper.

 

Men så går du jo glipp av 60% av gleden med en X360 også da...

 

60% av gleden?

En utdypning av dette jeg satt pris på...

Lenke til kommentar

de ska ikkje ein smart person til for å si at den nye opdateringen varierer litt frå xbox te xbox. og tar eg ikkje feil så har det alltid vert sånt. med at noen boxer sovner (for å si de sån) tidlegere og oftere enn andre boxer. eg for min del har ikkje hatt noen problemer, dasbordet tok litt tid å laste første gang etter oppdateringa men etter det var det null problemer, faktisk var det litt bedre enn vanligt

Lenke til kommentar

Ser nesten ut som CoD4 er synderen her! Satt også å spilte CoD4 i går da alt gikk til helvete! Men da gikk jeg over til å spille Rainbow Six Vegas, og ting fungerte bedre da, (men ikke perfekt!).

 

 

Har også problem med at jeg plutselig ikke får tak i noen av kompisene mine, altså de kan ikke joine mine spill eller chatte med meg. Det kom helt plutselig, men vet ikke om det er oppdateringa si feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...