Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et (vakkert) spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men hvis du skal kjøpe deg morrowind, så kjøp deg sånn game of year edition :) soooom du finner her http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10072

samme hvis du skal ha deg oblivion som du finner her

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=29754

Jeg ville nok begynt med morrowind var jeg deg, så gått videre til oblivion. Du kommer nok til å kose deg mange timer med fin natur og utforsking da ja :) det gjorde hvertfall jeg :D

Jeg ville også prøve Vanguard: Saga of Heroes

Jeg har ikke spilt det selv, men jeg skal, det er et MMORPG, og du må betale i måneden, Men det skiller seg veldig ut fra andre MMORPGs som WoW osv som er grinde spill. Man trenger ikke å lvle med å grinde, det er diplomacy og crafting osv. Men det som er litt spesielt er at alt du ser kan bli utforska, man får seg flying mount nokså tidlig vil jeg tro, og derifra er det ingen grenser, man kan i tilleg bygge båter som man kan seile med, store båter altså (ikke sånne små joller) og man kan bygge sitt eget hus hvor man vil i spillverden. Altså ingen grenser ;)

Som sagt, har ikke testet det ut selv, men jaggu som jeg skal :D

Edit: det er fin natur i spillet og

Endret av Andum
Skrevet
Merkelig. Han sier han vil ha online spill.

Synes LOTRO ser ut som ett ypperlig forslag :)

ARGH! han??

Jeg ville nok begynt med morrowind var jeg deg, så gått videre til oblivion. Du kommer nok til å kose deg mange timer med fin natur og utforsking da ja :) det gjorde hvertfall jeg :D

Edit: det er fin natur i spillet og

Takk:) Tror nok det blir det, men LOTRO så også veldig bra ut^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...