Gå til innhold

Elendig støtte for SLI i vista?


Gaut1

Anbefalte innlegg

Har nå 2Stk 8600GT 512mb i SLI i Vista ultimate 32-bit.

Men nå har det seg sånn at det faktisk yter bedre hvis jeg disabler sli en når det er enablet.

Wtf? Har hørt litt rykter om at Vista ikke har så god støtte for sli, men det skal da ikke yte dårligere med sli.

Er det noen drivere for sli til vista elns? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den ytelsen jeg skal ha?

Har et asus M2N-E SLI hovedkort.

 

NOTE: 8600GT IKKE 8800GT

Endret av Gaut1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke spill er det du prøver å bruke SLI på?

 

Hvilken driver bruker du?

 

Har brukt, og bruker fremdeles mye SLI i Vista, og det fungerer som oftest uten problemer. Er noen ganger at litt eldre spill sliter litt med det. Har ikke 8800GT kort nå, men et annet kort med samme brikke (G92)

Lenke til kommentar

Ga litt bedre ytelse det ja. Normal fps'n var uforandret (20-30), men fikk et par lysglimt innimellom med opp mot 80 fps. det skjedde kun når jeg sto i ro og så opp mot himmelen eller ut mot havet. Så er forsatt litt skuffet over ytelsen. Disse to kortene i SLI ligger ikke så langt bak et 8800GT kort og burde da kjøre crysis glat på medium ihvertfall.

 

Noen flere tips til hva jeg kan gjøre for å slippe ut potensialet til disse kortene?

Lenke til kommentar
Noen flere tips til hva jeg kan gjøre for å slippe ut potensialet til disse kortene?

1. Laste ned oppdateringer til Crysis når de kommer. Der kommer til både generelle forbedringer og forbedringer for SLI. Vet ikke når patchen kommer, men bør ikke være så lenge til

 

2. Pass på at du har siste versjon av nVidia sine beta-drivere, de oppdateres ofte flere ganger per måned.

 

Ellers kan du klokke kortene dine selvsagt... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...