Gå til innhold

[LØST]Trenger hjelp med half life 1.5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann :)

Sitter litt fast på half life 1.5 og tenkte jeg kunne få hjelp fra noen på forumet :)

Har kommet hit:

post-101229-1196717960_thumb.jpg

Og nå har jeg ikke peiling på hvordan jeg kommer meg videre!

Noen som kan hjelpe meg? :)

Endret av Drunka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke oppå den, du skal inni, den besatår nemlig av et tak og en underdel med mye gøy i midten, men du kan jo først starte med å hoppe oppå den for så å hoppe inn fra siden.

Skrevet

Det du står på beveger seg om jeg husker rett, er det ingen mulighet for å komme seg lavere via andre steiner som flyter rundt?

Det er i allefal inn i den dingsen du skal.

Skrevet
Det du står på beveger seg om jeg husker rett, er det ingen mulighet for å komme seg lavere via andre steiner som flyter rundt?

Det er i allefal inn i den dingsen du skal.

Jeg klarer ikke å hoppe til de steinene som flyter rundt dær. De beveger seg, men klarer ikke å hoppe til de.

Skrevet

Nå demrer det, du må komme deg nærme nok eller så dør du som du selv har oppdaget.

Det er ikke bare å hoppe rundt, du må vente til steinene er nærme nok, kan bli litt venting men det er måten og gjøre det på.

Skrevet
Nå demrer det, du må komme deg nærme nok eller så dør du som du selv har oppdaget.

Det er ikke bare å hoppe rundt, du må vente til steinene er nærme nok, kan bli litt venting men det er måten og gjøre det på.

De kommer ikke så nært slik at jeg klarer å hoppe til de.

Skrevet

Da har jeg et siste forslag, hopp ned slik at du lander inni kladden under, altså på underste dekket fra siden.

Dersom ikke det funker så husker jeg ikke fremgangsmåten lengere.

Jeg runda jo dette spillet for noen år siden.

Skrevet (endret)

Hva med piggen som stikker ut på sida?

Såg litt på denne scenen fra HL done quick og du må rett og slett greie å entre fra siden.

Endret av perpyro
Skrevet

Kom på noe. ser jo ut som at jeg skal komme meg over til de tingene dær. men det er sånn at jeg akkurat ikke kommer meg over. veldig irriterende.

post-101229-1196888874_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Du husker å bruke long-jump-modulen, vel? Crouch og så hopp for å sprette jævlig langt. Funker fint da. Du kan styre litt når du flyr rundt også. funker veldig fint, men AFAIK er det nesten umulig å gjøre det så perfekt at du ikke mister en del HP på det.

EDIT: Stemmer at du skal lande på de små sakene som flyr rundt for å komme deg inn i den digre dingsen.

Endret av G.G.
Skrevet
Du husker å bruke long-jump-modulen, vel? Crouch og så hopp for å sprette jævlig langt. Funker fint da. Du kan styre litt når du flyr rundt også. funker veldig fint, men AFAIK er det nesten umulig å gjøre det så perfekt at du ikke mister en del HP på det.

EDIT: Stemmer at du skal lande på de små sakene som flyr rundt for å komme deg inn i den digre dingsen.

Kan prøve det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...