Gå til innhold

Hjelp i Mass Effect.


vadesign

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

slenger meg på her.

 

det er ett sidequest som jeg ikke får gjort, når jeg dro tilbake til Feros, jeg skal til ExiGen labben og legge noe data greier på en disk og gi til en fyr, men kommer ikke ned dit.

heisen fungerer ikke, ikke den "døra" på zus`hope heller.....

Lenke til kommentar

Scholar Achievement Guide:

 

Alien: Council Races

Turians – Location: Normandy Command Deck – Found Via Dialogue with Joker

Asari – Location: Citadel Presidium – Found Via Dialogue with Embassy Receptionist

Salarians – Location: Citadel Tower – Found Via Dialogue with Captain Anderson (After Council Meeting)

---

Alien: Extinct Races

Protheans – Location: Normandy Command Deck – Found Via Dialogue with Captain Anderson

Rachni – Location: Citadel Presidium – Found Via Dialogue with Avina Terminal 3

---

Alien: Non Council Races

Geth – Location: Eden Prime Surface – Found Via Dialogue with Ashley (During First Meeting Only)

Elcor – Location: Citadel Presidium – Found Via Dialogue with Calyn

Volus – Location: Citadel Presidium – Found Via Dialogue with Din Korlack

Keepers – Location: Citadel Presidium – Found Via Dialogue with Avina Terminal 2

Hanar – Location: Citadel Presidium – Found Via Dialogue with Emporium Shopkeeper

Krogan – Location: Citadel Presidium – Found Via Dialogue with Barla Von (Only After Council Meeting)

Quarians - Location: C-Sec – Found Via Dialogue with Wrex

Batarians – Location: Citadel Docking Bay – Found Via Dialogue with Captain Anderson (After Becoming a Spectre)

Endret av vadesign
Lenke til kommentar
slenger meg på her.

 

det er ett sidequest som jeg ikke får gjort, når jeg dro tilbake til Feros, jeg skal til ExiGen labben og legge noe data greier på en disk og gi til en fyr, men kommer ikke ned dit.

heisen fungerer ikke, ikke den "døra" på zus`hope heller.....

 

Har samme problem. Trur kanskje det er lurt å gjøre den før du dreper den plantetingen, virker som den heisen blir inaktiv etterpå? Skal opp på skyway'en vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

mulig, men det er en stund siden jeg gjorde det... og tenkte nå at jeg skulle gjøre ferdig alle sidequests, så... går det ikke nå da? rart at den fortsatt er orange.

Lenke til kommentar
Btw, til andre som sliter med "Scan the Keepers" oppdraget, så måtte eg ty til hjelp, og fekk det i denne videoen.

Den hjalp meg ikke med mitt problem. Jeg får ikke lov til å scanne keeperen ved siden av hun VI-dama i Presidium, nær tårnet. Hun sier hele tiden at jeg ikke må forstyrre keeperen. Noen som har fått til å scanne denne, og i så fall hvordan gjorde dere det?

Lenke til kommentar
Btw, til andre som sliter med "Scan the Keepers" oppdraget, så måtte eg ty til hjelp, og fekk det i denne videoen.

Den hjalp meg ikke med mitt problem. Jeg får ikke lov til å scanne keeperen ved siden av hun VI-dama i Presidium, nær tårnet. Hun sier hele tiden at jeg ikke må forstyrre keeperen. Noen som har fått til å scanne denne, og i så fall hvordan gjorde dere det?

Denne keeperen skal ikke scannes etter det jeg husker, eller så har du allerde gjort det :)

Lenke til kommentar
Tråd for de som trenger hjelp/ står fast i Mass Effekt,

man kan selvfølgelig også prate generelt om spillet.

 

---

 

Starter selv med to spørsmål:

1. Hvor er Wards Access corridor?

2. Hvor er Conrad Verner i assignment The Fan?

 

Conrad Verner står øverst i trappen i Upper Wards ved Markets. Men når du har pratet med ham en gang dukker han ikke opp igjen før du har forlatt The Citadel en tur og kommet tilbake. I hvertfall slik jeg opplevde det.

Lenke til kommentar
Btw, til andre som sliter med "Scan the Keepers" oppdraget, så måtte eg ty til hjelp, og fekk det i denne videoen.

Den hjalp meg ikke med mitt problem. Jeg får ikke lov til å scanne keeperen ved siden av hun VI-dama i Presidium, nær tårnet. Hun sier hele tiden at jeg ikke må forstyrre keeperen. Noen som har fått til å scanne denne, og i så fall hvordan gjorde dere det?

Denne keeperen skal ikke scannes etter det jeg husker, eller så har du allerde gjort det :)

 

Den kan scannes, men etter du har scannet har du valget "Examine", og det stopper VI'en deg fra å gjøre :)

Lenke til kommentar

Litt frustrert her nå. Er på planeten Feros og har nettopp sprengt det Geth skipet. Etter jeg snakka med hu Lizbeth står det at jeg må prate med morra hennes for mer info om Thorian. Menne, jeg kommer ikke veier? :dontgetit: Hvor enn jeg går så ender jeg opp med å gå i ring eller blindveier.

 

Argh, hater å ikke finne veien!

Lenke til kommentar
Litt frustrert her nå. Er på planeten Feros og har nettopp sprengt det Geth skipet. Etter jeg snakka med hu Lizbeth står det at jeg må prate med morra hennes for mer info om Thorian. Menne, jeg kommer ikke veier? :dontgetit: Hvor enn jeg går så ender jeg opp med å gå i ring eller blindveier.

 

Argh, hater å ikke finne veien!

 

Hvis jeg husker riktig så skal du kjøre tilbake veien du kom ifra. Altså etter du har fått ned forcefield tingen og kommet til Liz igjen, så kjør tilbake veien du kom ifra. Moren er i en base halvveis på veien tilbake, jeg var innom der på veien til oppdraget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...