Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan du snakke med foreldrene dine om sex?


Gjest Guest_flau_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her hjemme har begge to drevet med seksualundervisning i ungdomsskolen som med. studenter, så har ikke greid å komme unna selv. Men det ender som regel med at jeg bare går. Ellers holder jeg hemmelig om _alt_ rundt kvinner&sex. De trodde jeg var ukysset, inntil en bekjent "hadde observert" meg og en annen gang da de greide å lure opplysninger ut av meg. Hele den situasjonen var litt flaut. Heldigvis vet de ikke om mine andre aktiviteter som skjer når de ikke er tilstede :D Til info er jeg 18 år

Lenke til kommentar

Det har aldri vært et tema, men jeg for min del hadde ikke hatt no problemer å snakke om sex egentlig. Snakke om sex med foreldre tror jeg uansett ikke er synonymt med å legge ut om sexlivet sitt i detaljer :p

 

Eneste jeg har fått høre før er "Skal dere sove i samme seng _trenger_ dere ikke gjøre no første natta..." :wee:

Lenke til kommentar

Eneste er vel at modern har sakt at jeg skal bruke kondom og en gang i 6. klasse tror jeg når hun plutselig begynte å snakke om sex med frokosten når jeg hadde en kompis der. Faen så flaut.

 

Eneste er vel at modern har sakt at jeg skal bruke kondom og en gang i 6. klasse tror jeg når hun plutselig begynte å snakke om sex med frokosten når jeg hadde en kompis der. Faen så flaut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...