daycastle Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hei, har et veddemål med en kompis, (vet ikke om det er rett plass å poste denne tråden men prøver likevell). det som er, er at hva den beste handa heter i texas holdem. han mener den heter royal straight flush, jeg mener den heter royal flush. mener de harskiftet til royal flush, men må vite det. Kun dem som vet det 100 %, svar Takk på forhånd Mvh. John Erik
Blib Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) https://www.betsson.com/no/poker/pokerschoo...underna_ram.asp Velg "Hvem vinner" til høyre. Beste hånd er Royal Flush. En Royal flush er selvsagt også en straight, men det er bare smør på flesk å kalle den det. Edit: An ace-high straight flush such as A♠ K♠ Q♠ J♠ 10♠ is known as a royal flush, and is the highest ranking standard poker hand. Fra wikipedia Endret 3. desember 2007 av Blib
BeFs Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 En royal flush er en straight flush. Men den heter Royal Flush.
daycastle Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Ok takk for hjelpa. ;D da var 50 kr intjent
M@R7!N Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hadde også inntrykk av at det var royal flush i hjerter som var det høyeste, men blib sin quote sin noe annet Wikipedia riktignok.
maglame Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hadde også inntrykk av at det var royal flush i hjerter som var det høyeste, men blib sin quote sin noe annet Wikipedia riktignok. Er vel heller skjeldent man spiller med suit rankings i Hold'em?
M@R7!N Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Har ikke peiling jeg ? Tenkte det gikk for det samme. Ikke noe poker geni akkurat.
maglame Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Royal Flush er riktig å si, og spar, hjerter, kløver og ruter er akkuratt like mye verdt
mhm. Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hadde også inntrykk av at det var royal flush i hjerter som var det høyeste, men blib sin quote sin noe annet Wikipedia riktignok. Er vel heller skjeldent man spiller med suit rankings i Hold'em? I poker var vel spar det høyeste, men i foreksempel Texas Hold'em er det umulig at 2 spillere får flush i hver sin farge, dermed er det ikke suit-ranking i Hold'em. Tror også det er borte i 5 card draw
ManheiM Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 på mitt texas hold'em spill på xbox360 står det at den høyeste hånda heter royal straight flush
mhm. Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 på mitt texas hold'em spill på xbox360 står det at den høyeste hånda heter royal straight flush Da er det en feil på spillet da
Darkbuster Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Royal Flush er riktig å si, og spar, hjerter, kløver og ruter er akkuratt like mye verdt Sikker på at ikke spar egentlig er mest verdt?
arex1337 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Suits, eller "farger", har lik verdi i alle pokerspill jeg vet om. Derimot kan farger brukes av spillere til å avgjøre andre ting. Gitt at man "highcarder" (ser hvem som får det høyeste kortet) for noe, for eksempel hvem som får button eller hvem som får fordelen ved en ujevn splittet pott, kan farger brukes i uavgjorttilfeller. http://en.wikipedia.org/wiki/High_card_by_suit
Shicca Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Kan jo kveruleres med at Straight Flush er den høyeste handa du kan få i poker. Selvsagt vil 9-10-J-Q-K bli slått av en 10-J-Q-K-A, men begge *er* en Straight Flush. At noen vil kalle en Straight Flush med ess på topp for en "Royal Straight Flush" er deres valg.
Rookie_NO Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Finnes det noen offisielle regler for poker? Utifra det jeg ser på nettet så er det ingen som opererer med "Royal straight flush" som begrep, alle viser til "Royal flush" Men det skal sies at jeg selv mente at det het "Royal straight flush" til jeg leste denne tråden, nå har jeg skifta mening
mhm. Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Kan jo kveruleres med at Straight Flush er den høyeste handa du kan få i poker.Selvsagt vil 9-10-J-Q-K bli slått av en 10-J-Q-K-A, men begge *er* en Straight Flush. At noen vil kalle en Straight Flush med ess på topp for en "Royal Straight Flush" er deres valg. Royal Straight Flush er smør på flesk. Så lenge du har den høyeste flushen må du jo ha en straight også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå