Gå til innhold

Amway, for godt til å være sant? Få synspunkter!


verwooks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg heller omformulere meg litt.. Hvis man tror at man kan klare å finne nok folk til å kjøpe kosttilskudd og hudpleieprodukter til at det skal lønne seg, så må man bare "go for it". Men man må da være klar over at man er i konkuranse med butikker rundt omkring som ikke trenger å legge så fryktelig mye mer innsats i å selge vaskepulveret enn å putte det i hyllen, og som derfor har priset produktet deretter. Men folk her til lands er ikke tradisjonelt så fryktelig glade i oppsøkende salg, så lykke til med det.

 

Selve "nettverk" delen kan man bare glemme å tjene penger på. Det er et regnestykke som ikke går opp, alle som setter seg ned og tenker litt rasjonelt på ting skjønner det. Ja, det er alltid en håndfull "poster boys" i alle slike konsepter som tjener så og så mye på dette. Disse reiser rundt i landet og avholder nesten religiøse samlinger for å holde motet oppe hos de menneskene som allerede er lurt inn i systemet. Hvorvidt disse faktisk tjener gode penger på selve forretningsmodellen slik som de sier, eller om de er lønnet av folkene bak konseptet for å promotere det, det er egentlig underordnet. Poenget er at man aldri vil tjene hundretusener i året av å sitte i sofakroken mens folk under en i systemet produserer inntekter. Det dukker opp nye konsept hvert 5. år som lover dette, og enda har jeg til gode å se ett eneste av dem som funker.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...