Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri vært forelsket, er 17.


Gjest N.N.

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg er 17, gutt og aldri engang vært forelsket. På det ytterste "interessert" som varte bare noen dager uansett. Interessert som i at man ser noen pene jenter som man fint kan fantasere om, men ikke mer enn det. Virker det rart? Er ingen jenter jeg føler tiltrekning til følelsesmessig, og ja, jeg vet jeg ikke er homo.

 

Så og si alle i vennekretsen min har kjærester, og spøker mye med meg vennlig (fikk tilogmed en blomst med 10 kondomer hengende i bladene til bursdag<3), men jeg tar det med et smil, og innrømmer lett at jeg er jomfru, men hvorfor kunne jeg aldri tenkt å bli sammen med noen? Har aldri kyssen noen engang.

 

Er sosial, men ikke et festmenneske siden jeg hater alkohol. Kunne aldri funnet på å drikke meg skitings for å så ta noen 14-åringer. Kunne aldri gjort noe sånt selv i fylla tror jeg. Uansett. Kunne gjerne tenkt å få kjæreste, men klarer ikke å falle for noen ;S

 

Har noen en ide?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, nettet kan være en god idè for å møte jenter. Uansett ville jeg ikke stressa sånn med det. Du vil møte ei jente før eller senere. Bare vær sosial, vær med ut på ting du kanskje ikke ellers gjør, start med en ny hobby. Da møter du folk, og hvem vet, kanskje ei jente? =D Du er tross alt bare 17. Livet har såvidt begynt!

Lenke til kommentar
Er sosial, men ikke et festmenneske siden jeg hater alkohol. Kunne aldri funnet på å drikke meg skitings for å så ta noen 14-åringer.

 

Ok, så du har eit anstrengt forhold til alkohol. Det står det respekt av, sidan dei fleste på din alder nærast konkurrerer om kor "inni helvette satans skitings jeg var i helga" osb. Alkohol er likevel ikkje så negativt som det du utgir det for å vera her. Til neste år når du vert myndig, og dermed kan gå på byen, vil du truleg lettare kome i kontakt med jenter - og nøkkelen er alkohol. Nei eg seier ikkje at alkohol er the solution to everything, men meir som eit glimrande oppmjukningsmiddel for samtalar og flørt. Vidare virkar det som om du anstrenger deg for å få kjærast, ettersom "så og si alle i vennekretsen min har kjærester, og spøker mye med meg vennlig". Dude, du er 17 år. Det kjem. Det er ikkje vits i å skaffe seg dame kun for å skaffe seg dame.

Lenke til kommentar

Til trådstarter.

 

Frykt ikke. Du er ikke den eneste som har det slik. Jeg er selv 17, og har aldri vært forelsket. Heller ikke kysset en jente.

 

Har ikke noe problemer med at kjærligheten uteblir foreløpig. Jo, man kan jo lure litt på hvordan det er å være i et forhold, men den tid kommer nok.

 

Ikke noe stress.

Lenke til kommentar

Jeg ble forelska første gang når jeg var 19. Og nå er jeg forelska for andre gang og er 21 ;)

 

Er jo ikke om å gjøre å være forelska mest mulig! Jeg var ikke interessert i gutter (er jente) på ungdomsskolen/tenårene, hadde ikke tid til sånnt tull da. Hadde ikke store troen på "puppy-love". Men nå som jeg er litt eldre kjenner jeg at jeg savner noen å "dele livet med" (nå høres det ut som jeg er eldgammel!).

Lenke til kommentar

Prøv å kom i kontakt med noen jenter på fest osv, ei du syns er søt! Plutselig blir det litt roting og slikt, og etter det kan det jo være at du blir forelsket!

 

Jeg ble forelska første gang når jeg var 19. Og nå er jeg forelska for andre gang og er 21 ;)

 

Er jo ikke om å gjøre å være forelska mest mulig! Jeg var ikke interessert i gutter (er jente) på ungdomsskolen/tenårene, hadde ikke tid til sånnt tull da. Hadde ikke store troen på "puppy-love". Men nå som jeg er litt eldre kjenner jeg at jeg savner noen å "dele livet med" (nå høres det ut som jeg er eldgammel!).

Sånn tenkte jeg for litt siden også, selvom jeg bor hjemme osv da.. Men ville veldig gjerne ha ei jeg kunne "dele livet med", og det er jo fantastisk:D

Endret av pc^2007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...