Backflipp Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hei Trenger hjelp til et videoprogram som kan vise direktefilm fra et videokamera. (at man ser på pcen det som blir filmet på direkten) Vanskeli å førklare:P Noen tips?
Ekko Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Skal programmet ha opptaksmuligheter også eller holder det at bare bildet viser? Er det noen bestemt kamera du skal bruke eller er et vanlig webkamera/ipkamera bra nok?
Backflipp Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Skal programmet ha opptaksmuligheter også eller holder det at bare bildet viser? Er det noen bestemt kamera du skal bruke eller er et vanlig webkamera/ipkamera bra nok? Det holder at det viser bilde. (film) Er et vanlig filmkamera.
Ekko Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hvilke tilkoblingsmuligheter har du på kameraet ditt? Jeg husker mitt sony-kamera (DCH-40 eller noe slikt heter det mener jeg) med USB-tilkobling kunne kobles til og vises på skjermen i feks netmeeting uten at man trengte å ringe opp noen.
Backflipp Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Hvilke tilkoblingsmuligheter har du på kameraet ditt? Jeg husker mitt sony-kamera (DCH-40 eller noe slikt heter det mener jeg) med USB-tilkobling kunne kobles til og vises på skjermen i feks netmeeting uten at man trengte å ringe opp noen. Det er vanlig usb tilkobling på kameraet. Det fulgte med et pinnacle program men der er det bare en rute på ca 5x5cm som vises med film. Jeg vil at den skal vise større, helst fullskjerm.
Ekko Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 har du prøvd i netmeeting? Satser på du har xp Gå på startmenyen, velg kjør/run skriv inn "conf" (uten " selvfølgelig) Sjekk om du finner kameraet ditt der og om du får til å vise bilde
Skagen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå