Anorshan Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg er på jakt etter et tegneprogram som kan vise 3d tegninger. Samma om det koster
Fisker Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg vet hvertfall at Link signatur arkitektbyrå bruker ArchiCAD. Avansert og artig program.
hernil Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 AutoCAD er jo også et alternativ, men det er veldig avansert og har sinnssykt mange muligheter. noe litt enklere er jo f.eks. Google Sketchup.
googlit Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) skjekk denne filmen som jeg fant på youtube: Gå på google og søk på 3D bolig Endret 4. desember 2007 av googlit
trn100 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Floorplan 3D er morsomt da Demo finner du her Edit: Men skal du ha et virkelig seriøst program med NS implementert koster det en del, da snakker vi profesjonelle løsninger som kanskje med fordel kan overlates til arkitektene. Endret 3. desember 2007 av trn100
zonko Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Samma om det koster Ikke helt det samme om man nevner at AutoCAD koster i overkant av 40000 tenker jeg
Shiktu Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Autocad er vel mer regnet for store bedrifter og kommuner. Jobber selv i en kommune hvor det programmet blir brukt.
xanonymx Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) DIALux er et gratis program som de bruker til lys beregninger, slik at de finne ut hvor mye lys det skal være i et rom, etter farge på vegger, tak, gulv, vinduer, dører etc., og det kan vise i 3D. Dermed kan du lett forme rom slik du vil ha det. Endret 4. desember 2007 av xanonymx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå