Gå til innhold

BF 1.3 skuffelse!


Anbefalte innlegg

1.3 var en skuffelse! rettogslett!

spilte det nå for ca 30 min siden

de nye våpen lydene er digg osv

men sniperene! de treffer jo alt alle spiller jo som sniper nå!!!

ikke noe balansert gameplay!

spilte på bocage på en server med 40 spillere

hvorav 5/6 var snipere ikke noe gøy i det hele tatt.

før pleide jeg og treffe som bare faen med

stg44 men nå! ikke kjangs! for og treffe dette var dårlig hva syntest dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI NEI!

 

Dere har ikke spilt med den nye patchen nok til å utale dere. Etter min mening OG noe jeg kan love dere så er allt mye bedre nå! mer balansert gameplay og MYE MYE mer realistisk.

+mange andre ting som dere ikke har evne til å legge merke til.

 

Jeg kan vedde 1000kroner på at om en månde så sitter dere bare å LER av patch 1.2.

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet flyter mye bedre nå, så jeg synes patchen som en helhet er en forbedring. Har vel ikke noe bedre framerate enn før, men det virker alikevel som det går glattere, og da spesielt når man snur seg brått.

 

De nye lydene er også bra, og måten de har delt opp 'meldingsboksene' på (3 separate deler er det vel) er også mye bedre enn slik det var tidligere når ting kom hulter til bulter.

 

Har merket litt forskjell når det gjelder våpens effektivitet/treffsikkerhet, men ikke så mye at det gjør meg noe.

 

'Adapt and overcome' som det heter på 'militært'! :)

Lenke til kommentar
NEI NEI!

 

Dere har ikke spilt med den nye patchen nok til å utale dere. Etter min mening OG noe jeg kan love dere så er allt mye bedre nå! mer balansert gameplay og MYE MYE mer realistisk.

+mange andre ting som dere ikke har evne til å legge merke til.

 

Jeg kan vedde 1000kroner på at om en månde så sitter dere bare å LER av patch 1.2.

 

Hvor har du lært typografi?

Propeganda skole i USA?

ugh, om du tror stor skrift gjør det enklere og lese, tar

du veldig veldig feil, det er tvert motsatt,

spesielt er Versalier(bare for info, du hadde ikke så mye versalier..) ekstremt mer vanskelig og lese i forhold

til våre greie og fine minuskler, tar faktisk 5 ganger så lang tid og lese

Versalier en det gjør og lese minuskler.

Det større skrift, jo værre er det og lese, belive it or not,

skrift som er liten får budskapet bedre frem.

 

Selfølgelig, stor skrif på en byggning er greit, men man skal

ikke bruke store trykk stempel i vanlig skrif, tenk læreren

skulle lese ditt Kåseri når du brukte 1side per bokstav:)

Lenke til kommentar
Headshot"]Flere som har problemer med lyden på 1.3? Får sånn "syntetisk" lyd, høres helt for jæ*** ut (har sb live 5.1) :(

 

Funker fint hos meg - har også sb live 5.1 men har et Audiy-kort liggende som jeg skal sette i hvert øyeblikk.

 

Med 1.3 patchen fikk jeg faktisk bedre / mer lyd siden jeg kunne øke antall lydkanaler uten at det gikk noe utover ytelsen (kjører uten hardware acceleration). Har ikke hørt noe til 'knitring' og sånn som enkelte klager over.

Lenke til kommentar
Headshot"]Flere som har problemer med lyden på 1.3? Får sånn "syntetisk" lyd, høres helt for jæ*** ut (har sb live 5.1) :(

 

Funker fint hos meg - har også sb live 5.1 men har et Audiy-kort liggende som jeg skal sette i hvert øyeblikk.

 

Med 1.3 patchen fikk jeg faktisk bedre / mer lyd siden jeg kunne øke antall lydkanaler uten at det gikk noe utover ytelsen (kjører uten hardware acceleration). Har ikke hørt noe til 'knitring' og sånn som enkelte klager over.

Ja, det funker uten hardware acceleration, men jeg vil ha det på, vil ha 3d lyden min :(

Men jeg leste på www.battlefield1942.net at de kanskje skulle gi ut en "fix" snart, så forhåpentligvis blir det fikset så snart som mulig

Lenke til kommentar
Headshot"]Ja, det funker uten hardware acceleration, men jeg vil ha det på, vil ha 3d lyden min

 

Ah - det tenkte jeg ikke på!

 

Kjører med bare 2 høyttalere pr. nå siden jeg ikke har noe fornuftig sted å sette bakhøyttalerne, men jeg må finne på noe, for fordelen ved å høre at folk kommer bak deg o.l. er jo stor og bidrar mye til spillfølelsen. Hadde en 4-høyttalers løsning i det gamle PC-rommet mitt og det var stor nedtur å gå ned til bare 2 høyttalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...