1915 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 når jeg spiller gta san andreas, så funker ikke sfx lyden :S og jeg har ikke jort noe med instillingene. pga jeg har nettopp installert det(for 3 dager siden) jeg har reboota PC-en har prøvd å reinstallere spillet også. men ingenting hjelper.
Gjest member-97590 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hmm. Ikkje at eg har enormt med peiling, men prøvd å oppdatere lydkort driverene dine? Viss ikkje, finn navnet på lydkortet ditt og ta et kjapt googlesøk. Har lyden fungert før?
1915 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 ja lyden har fungert. men jeg prøvde call of duty 4 og cs 1.6 og det ble lyden likedan :O har nettopp formatert. holder på å installerer programmer og spill. så får du/dere tilbakemelding om det funker. og ja jeg har de nyeste driverne til lydkortet. bruker lydkortet som er på hovedkortet. er realtek kort. dritbra lyd fra det:) hovedkort: Asus P5N-E SLI
Gjest member-97590 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Last ned nyeste patch til GTA Hjelper nok lite når det er sånn på dei andre spillene også. i alle fall tydelig at det ikkje er GTA som er problemet i med at andre spill også er sånn. EDIT: Leif kom på besøk. Endret 2. desember 2007 av member-97590
1915 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Skrevet 2. desember 2007 fantn feielen. jeg ble jævla irritert og flau over den jeg hadde bare plugga jackpluggen i feil hull. mic hullet ikke mobb
Gjest member-97590 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Dro hardt på smilebåndet no, hadde det ikkje vert for at eg hadde ører hadde smilet gått heilt rundt. Bra du fant utav det då.
1915 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 ja. men det som er irriterende er at jeg formaterte og det var ikke mange dager siden sist. jaja. uansett. det er løst ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå