Gå til innhold

Death to spies, div feil/mangler

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forumet på hjemmesiden er nyoppstartet og temmelig begrenset. Fant ingen gode svar der. Prøver her.

Fullversjon. Sliter litt med lyden i spillet. Den knitrer. Mellomsekvensene likeså, i tillegg til at lyden og leppene blir usynkrone. Noen andre som har dette problemet ? Noen løsning ?

Oppstarten av spillet er mildt sagt treg. Tar en "evighet" å starte de forskjellige "made by" intro'ene. Sett nye navn/fjern de tre INTRO.VID filene. Hjelper godt

Og hvor i alle verden er *kremt* nazisymbolene? Ikke at jeg er noen snauskalle, men det ser bare teit ut med sorte kryss over hele brettet. Finnes det noen MOD som fikser dette ?

EDIT :

På linken nedenfor finnes en enkel måte å forrandre de nødvendige texturerer på.

Endelig ser det ut som et spill fra ww2...

http://www.gamespot.com/pc/action/deathtos...&pid=933169

Har selv en [email protected], Geforce 6600 GT AGP, 1 GB Ram

Demoen (første brett) kjørte veldig glatt på nesten max innstillinger (aldri over/under 1024x768) Ser nå at på brett 3 må jeg skru av alt av eyecandy og ned på medium texture for at det skal snurre greit. Regner med det er snøfallet, og størrelsen på dette brettet som belaster systemet. Skal se om det bedrer seg på andre brett. Har du liknende system, evnt andre kommentarer ?

Takk :yes:

Endret av dapre
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet ble utover i brettene bare mere og mere krevende for grafikkortet mitt. Enten så er det en bug i spillet/dårlig programmering eller så er bare spillets motor sjeldent krevende og belastende for mitt utstyr.

Etter lengre tids spilling begynnte spillet å krasje regelmessig rett til skrivebordet.

Tempen på grafikkort lå da på 60 grader. Mye eller lite ? Aner ikke.

Oppløsning 1024x768, alt av eyecandy slått av.

Medium innstillinger ellers.

Ble lei av der til råtten grafikk, krasj, og følelsen av å spille et tredjerangs østeuropeisk spill, som egentlig skulle blitt solgt som et budget-priced (lavere prissetting) spill. (feks, Deadly Dozen)

Om følelsen er fortjent er usikkert, da minstekravene til spillet sikkert burde vært justert opp, slik at i det minste grafikken holder stand.

Har avinnstallert spillet i påvente av patch & maskin-oppgradering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...