Gå til innhold

Broadcom wirelessadapter problemer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg gjore en feil når jeg installerte Ubuntu "Gutsy" på laptoppen min og selvsakt fjernet samtlige filer på den. Gikk derfor tilbake til Windows Vista Ultimate. Men begynner nå å slite med at Vista ikke gjenkjenner Broadcom wireless adapteren min (integrert) der jeg på device manager bare finner et "unknown device". på hjemmesiden finnes det bare drivere som ligger som zip filer uten noen exe fil. Og når jeg får PC-en til å se etter driver på internet så finner den ingenting. Kan noen hjelpe meg?

 

Hilsen

Ole H.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg gjore en feil når jeg installerte Ubuntu "Gutsy" på laptoppen min og selvsakt fjernet samtlige filer på den. Gikk derfor tilbake til Windows Vista Ultimate. Men begynner nå å slite med at Vista ikke gjenkjenner Broadcom wireless adapteren min (integrert) der jeg på device manager bare finner et "unknown device". på hjemmesiden finnes det bare drivere som ligger som zip filer uten noen exe fil. Og når jeg får PC-en til å se etter driver på internet så finner den ingenting. Kan noen hjelpe meg?

 

Hilsen

Ole H.

 

Hei!

 

Når du prøver å installere adapteren så velger du bare å søke i den mappa som du pakket ut zip-fila til (det ligger en .inf-fil der, det er driveren) evnt kan du høyreklikke på .inf-fila og velge installer og prøve å installere adapteren en gang til! Lykke til.

Lenke til kommentar

Dette hjalp ikke i det heletatt, for alle filene i "driver zip'en" er:

settup informasjon

sikkerhets katalog og en

system fil.

 

Intet av dette hjalp meg serlig.

men PC-en min har insett at det er en en adapter der.

 

Den har konkludert med at det er en broadcom 570x10/100 Integrated controller.

men jeg er litt usikker.

 

Når jeg søker igjennom internet for å finne en oppdatert driver til adapteren så finnes det ikke noe mer oppdatert enn den driveren jeg allerede har.

men det er likevell umulig å koble seg til noe nettverk.

 

Tusen takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...