999sss Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har nettopp hatt problemer med å få PC-en til å slå seg på, og nå virker ikke lyden og counter strike source. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette? Har foresten også problemer med å rulle nedover på en side. Når jeg gjør det, så hakker det noe sinnsykt. Mange andre programmer virker heller ikke etter jeg innstalerte windows på nytt . :s Endret 1. desember 2007 av vikern2
a13x Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Sjekk volumet på PC-en..Klikk på volumikonet helt nede til høyre på skjermen. Sjekk om det står på "Demp Alle", gjør det det huk av den. Så kan du prøve å justere volumet i samme menyen. For all dell, IKKE ha på noe musikk o.l mens du gjør dette. Høytalerene mine gikk til helve....
999sss Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Sjekk volumet på PC-en..Klikk på volumikonet helt nede til høyre på skjermen.Sjekk om det står på "Demp Alle", gjør det det huk av den. Så kan du prøve å justere volumet i samme menyen. For all dell, IKKE ha på noe musikk o.l mens du gjør dette. Høytalerene mine gikk til helve.... Har sjekka det, men det står hvis jeg går på : kontrollpanel > lyder osv > lyder, tale og lydenheter. så står det at jeg ikke har noen lydenhet.. :s
999sss Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Prøv med ny driver til lydkortet... Hva er det? Er det noe jeg må kjøpe?
Zeph Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
EspnV Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Prøv med ny driver til lydkortet... Hva er det? Er det noe jeg må kjøpe? nei. det er en cd som skal være med hovedkortet/skjermkortet
999sss Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 nei. det er en cd som skal være med hovedkortet/skjermkortet Ok, skal se om jeg finner det Ingen som vet hvordan jeg får cs til å virke?
Random Hero Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Det funker sannsynligvis etter du har instalert nye drivere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå