Gå til innhold

Anbefaling av et RPG-spill, skytespill, eller lignende:)


Anbefalte innlegg

Heisann ;P

 

Siden det snart er jul, har jeg tenkt å ønske meg et Pc-spill(eller to)...

Lurer bare på hva som er inn, og hva som er ut.

Spillet bør være på 12+ aldersgrense på men ikke høyere og helst ikke lavere

er ikke så flink på spill, så det er derfor jeg spør her ;P

 

På forhånd; takk :)

 

EDIT::: får ikke ha 16årsspill av foreldra mine :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Endret av Laffuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

COD4 er som @daniel89j sier "årets" skytespill, men siden du spør etter spill med aldersgrense under 16 år er nok COD4 for "voldelig". Det har nemlig 16 års aldersgrense, og hvis du ikke får dette av foreldrene dine er det ikke et alternativ. Av de andre aktuelle spillene per d.d. er også Crysis et meget bra alternativ. Dette har dog for høy aldersgrense (18+), og er dermed også uaktuelt.

 

Å finne et godt skytespill med 12+ aldersgrense er ikke så alt for lett, da de virkelig gode seriene - som Battlefield, Counter-Strike, Call of Duty og Half-Life - har 16+ aldersgrense.

 

Her

er en oversikt over action-spill med 12+ aldersgrense. Av de jeg kan anbefale er:

 

- Medal of Honor. (Ligner COD4 i gameplay, og leverer relativt god grafikk. Fengende og artig.)

- Splinter Cell. (Morsomme oppdrag og fengende gameplay.)

- Tomb Rider. (Også morsomme oppdrag. Annerledes gameplay og relativt nytenkende. Ikke så krigsbasert.)

- Hulk, Spiderman 2, Pirates of the Caribbean eller Ringenes Herre hvis du er interessert i noen av de.

 

Hvis jeg skulle valgt ett spill ville det blitt Splinter Cell. Deretter Medal og Honor. :)

 

Lykke til, og håper du får det du ønsker deg. ;)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Innen rollespill er det litt å ta av, Neverwinter Nights 2 og Dungeon Siege II f.eks. Neverwinter Nights (1) kan også fungere, men da bør du ha tilleggspakkene da single-player i den originale ikke er helt topp.

 

Hvis du er villig til å gå litt utenfor RPG og skytespill har du en del bra strategispill som er aktuelle. Supreme Commander, Europa Universalis III og Civilization IV for eksempel.

 

Til slutt har man jo plattformspill som Psychonauts og Lego Star Wars: The Original Trilogy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...