Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg?


Gjest Guest_yo_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_yo_*

ok, eg har ikke egentlig så mye å gå etter men eg har merket at en jente i klassen under meg,

ser på meg..Når eg ser tilbake har får vi øynekontakt..det skjer ofte at vi ser hverandre, men ingen av oss sier noe..

 

Kanskje litt rotete forklart men..:p

 

betyr ofte øyekontakt noe i det hele tatt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men seriøst, det hjelper ikke å sitte her på forumet å klage samtidig som du ikke viser noe initiativ til at du faktisk vil ta kontakt med vedkommende. Snakk med henne i friminuttet? Spør om hun vil være med på butikken? Si toppen hennes var fin, at du la merke til henne i gangen eller noe slikt. Tusenvis av måter å ta kontakt med henne på :) Men ikke virk desperat, da vil hun bare frastøte deg fra seg ("bli skremt av deg")

Lenke til kommentar

Vel, ingen jenter liker gutter uten selvtillit (faktisk), så det må du gjøre noe med. Jeg er 100% sikker på at om du virkelig går inn for det, så kan du trylle fram din selvtillit. Hvorfor har du dårlig selvtillit? Det er det første du må finne ut av; Neste steg er å gjøre noe med det.

 

Anbefalt tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238

 

Beklager om jeg skriver litt rotete, ikke helt edru enda beer.gif

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Vel, ingen jenter liker gutter uten selvtillit (faktisk), så det må du gjøre noe med. Jeg er 100% sikker på at om du virkelig går inn for det, så kan du trylle fram din selvtillit. Hvorfor har du dårlig selvtillit? Det er det første du må finne ut av; Neste steg er å gjøre noe med det.

 

Anbefalt tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238

 

Beklager om jeg skriver litt rotete, ikke helt edru enda beer.gif

 

Koslig at du anbefaler tråden vår ;)

Lenke til kommentar
altså vi kjenner ikkje hverandre..blir det ikkje litt dumt å bare gå brot å snakke, og for det andre snakke om ka??

 

Jo mer du tenker på det, jo verre vil det være. Bare bestem deg for og gjøre det. Dont think, just do it!

 

Selvtillitt kan man bygge opp med og blandt annet gi seg selv anerkjennelse for hver lille ting man gjør som er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...