Gå til innhold

Bra HD-DVD tilbud hos Expert

LarsBarstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i den siste Expert annonsen at de selger X360 HD-DVD til 1299,-

Med 5 filmer på kjøpet dealen som har vært diskutert tidligere er ikke dette så gæli. På nett ligger den fremdeles til gammel pris, men klikker man seg inn på avisen så ser man tilbudet.

Lars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den står fremdeles til gammel pris i butikken dies, 1599 tror jeg det var, sjekket idag.

Den står fremdeles til gammel pris i butikken dies, 1599 tror jeg det var, sjekket idag.

Skrevet (endret)

Svært bra tilbud. Vurderer sterkt å kjøpe meg denne nå, og til denne prisen så ville det nesten vært dumt å ikke slå til. Nesten så jeg skammer meg over ikke å ha kjøpt den allerede, om man tar TV'n min i betraktning.

Endret av KVTL
Off topic fjernet
Skrevet (endret)
De 5 filmene er IKKE NOE SPESIELT.

Seter du norsk språk på xbox.com kan ALLE som har kjøpt HD-DVD spilleren gjøre det samme.

Kan alle som har kjøpt denne spilleren få 5 HD DVD-er?

Link?

EDIT: nm

EDIT2: Nei alle kan ikke, må være kjøpt i et gitt tidsrom

Endret av Ravn
Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

dette tilbudet frister ganske mye :) men dumt å kjøpe hd dvd da det er konkludert at formatet er en flopp :p noen som vet hvor lenge tilbudet fra Expert varer? bruker mobilen så kommer ikke inn på siden. dette ville vært en flott julegave til meg selv ;)

Skrevet

Denne tråden har blitt kraftig forminsket pga. ot. Dette er ikke en diskusjonstråd mellom hva som er best av to plateformater, men en tråd angående tilbudet man har på XBOX spilleren hos expert.

MVH

KVTL

Skrevet (endret)

Men hvilke 5 filmer følger med i expert tilbudet?Synes personlig det er noe møkk å koble til xtra box til 360 men........

Endret av KVTL
Off topic fjernet
Skrevet
Men hvilke 5 filmer følger med i expert tilbudet?Synes personlig det er noe møkk å koble til xtra box til 360 men........

Du kan faktisk bruke drevet på en PC også (USB), og synes faktisk det er en del gode filmer å plukke fra i det 5 film tilbudet.

Filmene du kan velge fra er : Serenity, Chronicles of Riddick, Hulk, Van Helsing, The Fast and the Furious : Tokyo Drift, Troy, Full Metal Jacket, Corpse Bride, The Prestige, Swordfish, Black Rain, Dreamgirls og World Trade Center.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...